Top bedrijf waar je altijd op kunt rekenen.

Deze jongens weten precies wat ze doen en doen er dan ook alles aan om er een onvergetelijk feest van te maken! Bedankt!

Sherine

Reageren snel, maken duidelijke afspraken op maat en hebben vriendelijk personeel

Natascha de Koning

Voor ons bedrijfsfeest hebben we MCN een groot casino laten verzorgen met maar liefst 10 tafels. De ruimte was mooi aangekleed en onze collega's hebben de hele avond aan de casinotafels gespeeld.... Voor ons bedrijfsfeest hebben we MCN een groot casino laten verzorgen met maar liefst 10 tafels. De ruimte was mooi aangekleed en onze collega's hebben de hele avond aan de casinotafels gespeeld. Bedankt voor de goede zorgen en service.

Robin

Leuke studenten als croupiers. Vriendelijk, behulpzaam en een toevoeging op mijn feest!

Luuk

Geweldige kwaliteit, zeer professioneel personeel. Die maken je avond!

Leuk bedrijf, goede service

Alles is naar wens verlopen. Het bedrijf denkt erg goed mee zowel op kantoor als op locatie. Erg tevreden!

Frans van Roosmalen

Na een super gesprek met Tim hebben wij uiteindelijk gekozen voor Mobiel Casino Nederland. Ze hebben erg mooie tafels en super leuke en representatieve croupiers. De communicatie verliep vlot en... Na een super gesprek met Tim hebben wij uiteindelijk gekozen voor Mobiel Casino Nederland. Ze hebben erg mooie tafels en super leuke en representatieve croupiers. De communicatie verliep vlot en naar wens, met andere woorden een super bedrijf!

Youri

Een waardevolle toevoeging op elk feest