John en Yvonne v.d. Sar

Afgelopen zaterdag het feestje gevierd ter ere van ons 12 1/2 jarig huwelijk.
We hadden via MCN een roulettetafel en een blackjacktafel geregeld. Het was werkelijk TOP!
Het zag er...
Afgelopen zaterdag het feestje gevierd ter ere van ons 12 1/2 jarig huwelijk.
Het zag er allemaal perfect uit (met mooie decors achter de tafels) en de jongens deden het super! We hebben inmiddels al zoveel complimentjes gehad die we bij deze willen overbrengen. We kunnen MCN bij iedereen van harte aanbevelen!!

Sheraton Amsterdam Airport Hotel

De groupiers waren netjes op tijd en hebben alles snel opgezet. Ze hebben het hartstikke goed gedaan! Ze zagen er professioneel uit en hebben ons feest helemaal afgemaakt! Goede berichten gehoord... De groupiers waren netjes op tijd en hebben alles snel opgezet. Ze hebben het hartstikke goed gedaan! Ze zagen er professioneel uit en hebben ons feest helemaal afgemaakt! Goede berichten gehoord van de gasten!

Folkert Deenik

Goede service, vriendelijk personeel. Wij kijken terug op een mooie avond en zullen het zeker in de toekomst nogmaals doen.

Prestige Drinkservice BV

Goed advies, erg behulpzaam. Netjes alles opgebouwd en afgebroken.

Mooie tafels, leuke croupiers

J de Vos

Geweldig eindejaarsfeest gehad mede door de toppers van Mobiel Casino Nederland. Professioneel van begin tot eind. Het was super, bedankt!

Pim Bilden

Alles geleverd volgens afspraak. Beetje jammer alleen dan de DJ niks te doen had omdat iedereen bij de casinotafels stond ;)

Landal Stroombroek BV

Fantastisch, goede en duidelijke communicatie vooraf en tijdens het evenement. Professionele begeleiding en kwalitatief goed materiaal.

Prettig contact

Meinders Catering

Prima, mooi op tijd! Leuke jongens, kleine aandacht punten niet spelen met je mobile als er even geen gasten zijn!