NBK B.V.

De communicatie met MCN was van begin tot eind perfect. Ze reageerden snel, waren duidelijk over de mogelijkheden en verwachtingen, dachten mee over de invulling en waren ruimschoots op tijd op de... De communicatie met MCN was van begin tot eind perfect. Ze reageerden snel, waren duidelijk over de mogelijkheden en verwachtingen, dachten mee over de invulling en waren ruimschoots op tijd op de dag zelf. De croupiers waren ook top en vielen net als de speeltafels erg in de smaak. MCN was de gangmaker op ons feest. Dankjulliewel!!

Super geregeld, heel geslaagde avond.
Heel gezellig personeel

Ingrid, Trend Micro

Heel goed verzorgd en geregeld, absoluut een aanrader!!

STEAM Events

Goede ervaring. In het voortraject goed en snel contact gehad. Op de dag zelf lekker op tijd aanwezig, aardige jongens. Zeer interactief met de gasten.

Tao Groep

We hebben Mobiel Casino Nederland ingeschakeld voor ons bedrijfsfeest. Absolute aanrader! Alles was tot in de puntjes verzorgd. De jongens waren ontzettend aardig en deden het erg leuk. Ons... We hebben Mobiel Casino Nederland ingeschakeld voor ons bedrijfsfeest. Absolute aanrader! Alles was tot in de puntjes verzorgd. De jongens waren ontzettend aardig en deden het erg leuk. Ons personeel was aangenaam verrast en heeft een geweldige avond gehad!

Daphne

Alles zeer goed geregeld! Prettig contact en goede afhandeling. Aanrader!

Kasteel De Keverberg

Alles was goed geregeld, zag er mooi uit en netjes volgens afspraak, helemaal top!

Top geregeld! een zeer geslaagde en gezellige avond gehad.
Zeker voor herhaling vatbaar om de heren een volgende keer in te huren

Lucas Pockett

Top georganiseerd. Proffesionele croupiers en alles is perfect opgezet. Wat vooral fijn was, is dat er tijdens een groot feest veel te organiseren is en dat er eigenlijk minimale omkijken was naar... Top georganiseerd. Proffesionele croupiers en alles is perfect opgezet. Wat vooral fijn was, is dat er tijdens een groot feest veel te organiseren is en dat er eigenlijk minimale omkijken was naar het casino. Mocht ik nog een keer een casino inhuren dan zou ik zeker deze club kiezen. Zeer tevreden.

Stichting Scala

Super gedaan! Mooie offerte. De jongens waren keurig op tijd en het opbouwen ging in een razend tempo. Daarna werd er omgekleed en de jongens zager er uit 'om door een ringetje' te halen. Ze legden... Super gedaan! Mooie offerte. De jongens waren keurig op tijd en het opbouwen ging in een razend tempo. Daarna werd er omgekleed en de jongens zager er uit 'om door een ringetje' te halen. Ze legden steeds de spelregels uit als daar vraag naar was en ze waren super beleefd. Mede door jullie, jongens, hebben we een super leuke en gezellige kerstviering gehad waar 300 mensen van genoten hebben. Als jullie nog een leuk thema hebben voor volgend jaar, houden wij ons aanbevolen. Dank jullie wel.