Stichting Scala

Super gedaan! Mooie offerte. De jongens waren keurig op tijd en het opbouwen ging in een razend tempo. Daarna werd er omgekleed en de jongens zager er uit 'om door een ringetje' te halen. Ze legden... Super gedaan! Mooie offerte. De jongens waren keurig op tijd en het opbouwen ging in een razend tempo. Daarna werd er omgekleed en de jongens zager er uit 'om door een ringetje' te halen. Ze legden steeds de spelregels uit als daar vraag naar was en ze waren super beleefd. Mede door jullie, jongens, hebben we een super leuke en gezellige kerstviering gehad waar 300 mensen van genoten hebben. Als jullie nog een leuk thema hebben voor volgend jaar, houden wij ons aanbevolen. Dank jullie wel.

Erwin smal

Het is een super leuk bedrijf. Ze hebben een leuke avond bezorgd bij distributiecentrum van de Lidl in Waddinxveen. Dames en heren super bedankt.👍👍👍

Prima service, klantgericht en fijne gastheren die de groep goed aanvoelen,

Paul van Vliet

Positieve groep, netjes in afspraken zoals het hoort. Graag tot de volgende keer heren!

Denise

Mobiel Casino Nederland ingehuurd op een bedrijfsfeestje. Er waren een hoop collega's die nog nooit in het casino geweest waren. De croupiers namen uitgebreid de tijd om onze collega's het spel te... Mobiel Casino Nederland ingehuurd op een bedrijfsfeestje. Er waren een hoop collega's die nog nooit in het casino geweest waren. De croupiers namen uitgebreid de tijd om onze collega's het spel te leren. Een super avond! Leuk entertainment voor een goede prijs!

Mike Multi

Opbouw ging super snel
personeel meedenkend en zeer flexibel
Netjes gekleed en leggen het spel goed uit aan de mensen die nog nooit hebben gespeeld
tot het eind van de avond een...
Opbouw ging super snel
personeel meedenkend en zeer flexibel
tot het eind van de avond een super avond gehad.

Natascha Peters

Goed gelachen met de jongens van Mobiel Casino Nederland! Top geregeld allemaal.

Jelle Reijnen / DCS

Ik heb Mobiel Casino Nederland ingehuurd voor onze vrijwilligersavond. We zijn geen makkelijke groep om te hebben om eerlijk te zijn, maar de croupiers hebben een top avond verzorgd. Bedankt!

Toine Philip

Leuke avond gehad en ik beveel deze jongens van harte aan.

Open en eerlijk bedrijf. Maakt duidelijke, op maat gemaakte, afspraken. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Zeer nette croupiers.