Mobico

Prijs

TT

Snel en gemakkelijk!

Sabrina

Fijne service, vriendelijke en behulpzame medewerkers. Tevreden met mijn aankoop

Goede prijs, relatief snel geleverd (iPhone bestelde ik 1 dag voor Sinterklaas) en de bestelling bevatte ook alle toebehoren.

Verbeterpunten

Helaas zijn de horrorverhalen die ik al eerder las tussen de recensies door volledig correct. De iPhone die ik bestelde was beschikbaar op de website, maar om middernacht kreeg ik een automatisch gegenereerde email om te zeggen dat hij niet meer op voorraad was. Ik kreeg drie opties aangeboden, alleen is er geen systeem om die opties effectief ook te benutten. Dan maar ge-emaild naar support, waar ik 6 dagen later nog steeds geen reactie op ontvangen heb. Dan maar gebeld: eerste dag kreeg ik niemand aan de lijn ('u bent de volgende in rij'), idem voor de tweede dag. De derde dag kreeg ik meteen iemand aan de lijn en die regelde dat mijn iPhone die dag nog opgestuurd werd. De volgende dag effectief ontvangen. Helaas bleek de iPhone defect: de camera is van mindere kwaliteit dan een nieuwe iPhone (hoe kan dat?) en (belangrijker) het toestel was niet in staat om te connecteren met mobiele netwerken. Uiteindelijk besloot ik dan maar om ergens anders een nieuw toestel aan te schaffen. Daar heb ik geen enkel probleem mee.

Ik twijfel er niet aan dat Mobico een bedrijf is dat zijn best probeert te doen en ik snap dat met de feestenperiode ook enorm druk is. Het probleem zit echt bij hun communicatie: ze zijn moeilijk bereikbaar, hun online-systeem functioneert niet goed, waardoor er veel nodeloze frustratie opgewekt wordt. Maar het feit dat het toestel dat ik uiteindelijk opgestuurd kreeg nog eens defect bleek ook, was voor mij de druppel: met zo'n communicatie is er geen beginnen aan om dat hersteld te krijgen. Ik raad dit bedrijf dus niet aan.

Patrik Decroubele

Verbeterpunten

Defecte toestellen herstellen zoals ze beloven op de website maar niet doen

Tjitske

Mooie winkel, netjes en professioneel. Over de kwaliteit van de telefoon zeer tevreden voor een lage prijs.

H. Van Jongeren

Snelle levering, tweede bestelling en nog steeds vind ik de kwaliteit super. Geen spijt van!

Declercq

Website is mooi, maar blijkt dan dat daar verkeerde info op staat, dus wat ben je met een mooie website?

Verbeterpunten

Correcte info op website + behandelingssnelheid van klachten

Frank Hertoghe

Snelle levering maar zwaar beschadigd ipv lichtbeschadigd.

Verbeterpunten

Onmogelijk om tel te bereiken.
Onze medewerkers zijn momenteel niet bereikbaar.
Of er zijn 2 wachtenden voor u.
U bent de eerstvolgende aan de beurt.
Daarna volgt weer , onze medewerkers zijn niet bereikbaar.
Meerdere malen geprobeert.
WEGBLIJVEN !

Verbeterpunten

Voor Sinterklaas een telefoon besteld echter blijkt niet voorradig te zijn. Geen passend alternatief geboden . Nu te laat om iets anders te regelen😡

JM Borst

Ik heb 24 november een iPhone 6s besteld
Heb m nog steeds niet Hoezo levering de volgende dag. Wacht al ruim een week en ze nemen niet de moeite om je op de hoogte te stellen