Mobico

Personeel
Betrouwbaarheid
Snelheid/Levertijd
Prijs

Ze houden zich wel aan de laagste prijsgarantie.

Verbeterpunten

Vorige vrijdag bestelde ik mijn nieuwe IPhone op deze site. De volgende dag zou hij in huis zijn. Ik had al op de reviews gelezen dat er vaak iPhones niet op voorraad waren. Dit was bij mij ook het geval. Ik begrijp dat dit eens kan gebeuren, maar dit komt wel veel voor. Daarnaast wordt er gezegd dat mijn gsm tussen 1-5 zal binnen zijn. Ik belde gisteren om te vragen hoe ver hij stond en ze konden mij niet zeggen wanneer hij zou toekomen. Ik vind het echt jammer dat beloften niet worden nagekomen. Hopelijk krijg ik hem snel thuis.

Bas den Daas

Telefoon ziet er perfect uit, accu liep snel leeg en werd meteen de volgende dag vervangen!
echt een top service van deze jongens, geeft een vertrouwd gevoel.

Verbeterpunten

alles; wanneer je een telefoon besteld verwacht je dat deze werkt. Iphone is met kapot touchscreen aangekomen en om een nieuwe toegestuurd te krijgen wachten wij nu al 2 weken. Zeer onvriendelijk personeel wanneer je contact opneemt. Gaan zeuren dat eerst gecontroleerd moet worden of er wel garantie op zit terwijl dit geen garantie probleem is maar een ondeugdelijk product is opgestuurd.

Hier niet bestellen!

Jan-Peter

In de winkel werd ik heel snel geholpen en moest maar €25 betalen voor de vervanging van een iPhone 6 accu. Geweldige service!

Creative in Me

Netjes en snel, alle accessoires geleverd zoals beloofd

Melissa Schaar

De sporen vond ik reuze meevallen

Besteld en gelijk de volgende dag in huis, heel tevreden ermee!

Robert

Snel klaar

Verbeterpunten

Vandaag mijn telefoon gebracht voor reparatie oplaadpunt.
Bleek €39,50 te zijn.
Ik ging akkoord ongeveer 10 minuten werk.
Thuisgekomen gaven mijn kinderen aan dat dit veel te duur was. Nu bleek dat inderdaad overal rond de €24,50 te zitten.
Bij het ophalen van de I Phone gaf ik dit aan met als enige zwaar onderkoelde reactie van deze “ verkoper” dat ik dat van te voren had moeten bekijken. En een betoog over marktwerking waarbij hij letterlijk zei “ als de klanten het betalen”.

Kortom kijk alsjeblieft verder want het kan veel goedkoper!!!

vincent

Goede prijs kwaliteit verhouding en daarom ben ik nog steeds tevreden over mijn aankoop

De iphone doet alles naar behoren en ik ben er deskundig op geadviseerd door de klantenservice. Tevreden over mijn aankoop!