Mobico

Betrouwbaarheid
Snelheid/Levertijd
Prijs

J. Wegdam

Per ongeluk de verkeerde kleur besteld, direct gebeld met de klantenservice. Gelukkig konden ze mijn bestelling nog onderscheppen en van kleur wijzigen. Toestel werkt goed, accu duur zoals het...

Prima bedrijf, zal vaker in de toekomst hier aankopen doen.

Roy

Toestel doet het prima, alleen jammer dat er kleine krasjes te zien zijn. Nog gebeld om het om te ruilen, maar werd me verwezen naar de gradaties. Al met al is de levering snel, volgende werkdag al...

Rachelle van Donk

Goede service. Het toestel liep af en toe vast. Ik heb gebeld er over en mocht het kosteloos retourneren. Kreeg een ander toestel. Nogmaals dik tevreden over de service!

FV

GEEN!

Verbeterpunten

Na eerdere bestellingen opnieuw bij Mobico besteld, Iphone werd de volgende dag bezorgd. Maar in plaats dat de Iphone "als nieuw" was zoals besteld en betaald. Stuurde Mobico een "iphone met gebruikerssporen" welke zeer goed en duidelijk zichtbaar waren op verschillende plekken. Direct gebeld (overigens zeer slecht verstaanbare medewerker) maar hij kon mij niet helpen, ik moest maar mailen. Later die dag een mail dat ik korting kon krijgen, uiteraard wil ik geen iphone met schade dus dan moest ik de iphone terugsturen en zou ik direct een nieuwe krijgen.

Na weer een aantal telefoontjes en mailtjes kwam het bericht dat ik hen moest bellen zodra de iphone bij hen retour bezorgd was. Gisterochtend dus direct gebeld, de medewerker heeft alles genoteerd en zou alles direct regelen.

Aangegeven dat de iphone zaterdag bezorgd moest worden ivm dat het een verjaardagscadeau voor de zondag is. Daarna ook direct gemaild met de afspraken die gemaakt zijn en het verzoek dit goed in de gaten te houden.

Inmiddels zijn we 27-uren verder en het is al te raden: geen iphone, geen mail, geen telefoontje, geen track&trace: niks!

In plaats van dat Mobico er alles aandoet om de fout direct recht te zetten, laten ze de klanten in de kou staan. Zeer teleurstellend en zeker geen aanrader.

Goede service

Mischa Wong

Makkelijk en snel

Fijne ervaring mee. Houdt zich aan de afspraken en kwaliteit goed.

Roos

Aan het begin goed

Verbeterpunten

Ik heb mijn telefoon gekocht iPhone 8 alleen na een dag deed hij het ineens niet meer ik kreeg hem niet meer aan de praat, Dus nu zit ik met een telefoon die niet meer aan kan.

Reactie Mobico:

Beste Roos,

Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met je aankoop omdat deze het niet goed doet. Alle toestellen doorlopen een uitgebreide kwealiteits test voordat deze worden aangeboden op onze webshop. Ondanks alle controles kan het natuurlijk zo zijn dat een toestel alsnog niet naar behore nwerkt. Om die reden heb je dan ook 2 jaar garantie op je aankoop. Indien je dat nog niet gedaan hebt zou ik je daarom ook dus willen adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij zullen je uiteraard verder helpen.

Mobico support.

Gewoon goed het is een aanrader