Mobico

Personeel
Betrouwbaarheid
Snelheid/Levertijd
Prijs

De iphone doet alles naar behoren en ik ben er deskundig op geadviseerd door de klantenservice. Tevreden over mijn aankoop!

Marissa

Gelijk besteld en de volgende dag in huis. Screen protector en hoesje zijn zelfs van goed kwaliteit!

Merel

Prima prijs, ook vele goede recensies. Echter niet de moeite waard mocht er iets fout gaan. Eind april een iPhone 6 'als nieuw' besteld, erg snel geleverd. Eenmaal thuis aangekomen bleek deze mobiel...

Verbeterpunten

Klant beter ondersteunen mocht er iets niet naar wens zijn! Fouten in het toestel kunnen jullie (in principe) weinig aan doen, maar klantvriendelijk en meegaand zijn is voor jullie helaas te veel gevraagd
Weinig persoonlijk om de stappenplannen niet af te stemmen op het type probleem

Jan Knol

Nog geen, mijn vrouw heeft een iphone7 besteld en betaald voor mijn dochter en nu krijgen we bericht dat de bestelde telefoon niet op voorraad is. Dit was niet eerder bekend vanwegen een fout in het...

Verbeterpunten

Niet de schuld geven aan een informatiesysteem, das gelul. Gewoon aangeven dat het door jou gewenste product niet aanwezig is.

Aanspreekbare prijs

Verbeterpunten

Heb na 10 dagen nog altijd geen gsm ontvangen die ik had besteld en krijg geen antwoord op mijn mail. Normaal zou die binnen 1-5 werkdagen terug op voorraad zijn, maar ik word niks laten weten. Ondertussen al 5 dagen verder. Ik krijg mijn twijfels over dit bedrijf.

Verbeterpunten

Eerlijk toegeven dat een product dat als op voorraad wordt aangeprezen, maar dat niet op voorraad is, niet (tijdig) geleverd kan worden.

Tanya Berk

Vriendelijke en erg behulpzame personeel, ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de refurbished telefoon. Werkt uitstekend.

Danny Broekse

Goede zaken, top service!

Goede service,
Telefoon was niet op voorraad, maar had , heel snel binnen niks op aan te merken!
De telefoon zelf is ook perfect had , als nieuw besteld en heeft geen krasje te...