Mobico

Betrouwbaarheid
Snelheid/Levertijd
Prijs

K. M.

Dit is al de derde keer dat ik hier wat bestel en nog steeds ben ik tevreden over de service en kwaliteit van de iPhone refurbished.

Winny

Goede oplossing gevonden voor het probleem met het scherm. Er zit gelukkig 2 jaar garantie op je aankoop. Goede communicatie met de klantenservice en ze denken met je mee super!!

Rob

Na 1 jaar batterijprobleem. Netjes opgelost in de garantie periode door het plaatsen van een nieuwe batterij. Oplaadsnoer gratis bij gekregen Rob, Huissen

Verbeterpunten

De omschrijving van het product komt overeen met wat je krijgt. Lichte gebruikssporen maar niet te zien.. er worden ook hoesje en screenprotector meegeleverd en ook met de charger en EarPods.

M. Pijper

Telefoon op tijd geleverd en alles in orde! Zal later vaker hier wat bestellen.

Dionne Jacobs

Levering snel en toestel perfect in staat!

Aya

Een iPhone 7 32gb gekocht netjes optijd geleverd toestel gekocht als nieuw en bij het bekijken was er slechts 1 zeer fijn krasje op de achterzijde bijna onzichtbaar zelfs dus ik ben zeer tevreden...

Ziet er perfect uit.

Sterre

Telefoon kwam op tijd. Ik had lichte gebruikerssporen maar valt niet te zien! Ik ben erg tevreden.

Prima contact via telefoon en mail. Binnen 24 uur na bestelling werd op zaterdag de iPhone keurig verpakt afgeleverd bij een PostNL punt. De als nieuw gekenmerkte iPhone 6S 64GB was niet van nieuw...