Mobico

Prijs
Personeel
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid

Telefoon gekocht, snelle levering en je geld waard

Vincent Relens

Snelle levering, binnen een werkdag geleverd das wel fijn

Goede advies gekregen van een medewerker, erg behulpzaam. Ik heb gekozen voor een iPhone 6s. Bevalt me erg goed!

Merel sluis

Goede service

Eline

Iphone 6 besteld met lichte gebruikssporen. Deze ziet eruit als nieuw!

Verbeterpunten

Telefoon na drie dagen pas gekregen in plaats van de volgende werkdag.

De website ziet er eenvoudig en betrouwbaar uit

Verbeterpunten

Ik heb inmiddels anderhalve week geleden een telefoon besteld via de website. Deze zou op voorraad zijn en de volgende dag worden afgeleverd. Later op de dag ontving ik een email; de bestelde variant was niet meer leverbaar, maar als ik een andere kleur koos zou deze de volgende dag worden geleverd. Ik heb dus voor een andere kleur gekozen.
Vervolgens heb ik niets meer vernomen. Ook na het achterlaten van een voicemail is geen contact met mij opgenomen. Na een week heb ik nogmaals geprobeerd telefonisch contact te krijgen. Toen werd me verteld dat de volgende dag een batch zou binnenkomen. Mocht mijn type daar niet bij zitten dan zou er een passende oplossing worden geboden. Weer heb ik niets vernomen tot ik zelf heb gebeld. Daar werd gecommuniceerd dat er geen passende telefoon werd geleverd, maar dat ik wel kon kiezen voor een duurder model met maar liefst 10 euro korting. Wat mij betreft geen passend alternatief en al met al waren we inmiddels anderhalve week verder. Slechte service Mobico!

Dieter Opdam

Goed geholpen in de winkel, erg behulpzaam. Ik heb ook goed advies gekregen waardoor mijn keuze snel is gemaakt. Telefoon werkt uitsteken, ben al 2 maanden in bezit van een iPhone 6s heb geen...