Mobico

Prijs

Richard sluijter

Ik ben dik tevreden met mijn refurbished iPhone 7 32GB

Jen

Snel en duidelijk geholpen.
Goede informatie

Ik heb een iphone 7 32gb (lichte gebruik sporen) besteld, voelt aan als nieuw en bijna geen krasjes!
had vragen over mijn bestelling, werd vriendelijk en snel geholpen door de klantendienst.

Verbeterpunten

op de site zetten of een product nog
op voorraad is, ze beloven dat je voor 23:59 besteld het volgende dag in huis is. maar paar uur later krijg je een mail dat het niet op voorraad is. heel vervelend als je DRINGEND een gsm nodig hebt, en bijna een week op je gsm moet wachten.
ECHTE apple oortjes & oplader meegeven i.p.v fake!

Iphone was bijna zo goed als nieuw en had de ‘zichtbare gebruiksporen’ besteld.
ik had een vraag over mn bestelling en werd snel en vriendelijk door de klantendienst geholpen!

Verbeterpunten

Op de site zetten of een product op voorraad is of niet. Ze beloven dat als je voor 23u59 een bestelling plaatst dat je dit de volgende dag in huis hebt, niets van dit is echter waar. Paar uur later ontvang je een e-mail met de boodschap dat ze de gsm niet meer op voorraad hebben. Heel vervelend als je DRINGEND een nieuwe gsm nodig hebt en bijna een week op je bestelling moet wachten!
ECHTE apple oortjes & lader meegeven i.p.v valse!!

Nina Lora

Mn telefoon is uiteindelijk geleverd

Verbeterpunten

Heb een telefoon besteld in april maar kreeg daarna een mailtje dat de telefoon (zo goed als nieuw) niet meer op voorraad was. Nu, in oktober is de levensduur van de telefoon misschien 2 uur, de batterij is al helemaal kapot. Suuuuuuuper slecht.

D. L.

Mooie toestel gekocht, ziet er netjes uit en de telefoon doet het goed,

A. Arends

Nette winkel, personeel behulpzaam

Uitstekende service, mijn bestelling volgende dag geleverd en netjes verpakt. iPhone werkt goed ondanks het een refurbished is.

Natasha

Goede service en snelle levering... goed bedrijf