Mobico

Betrouwbaarheid
Snelheid/Levertijd
Prijs

Maarten

Mooi toestel, zeer goede service van Mobico, op zondag besteld en op maandag reeds in België geleverd. Gratis interessante accessoires, audio jack converter ontbrak maar na een mailtje werd dit heel...

Ch.

Toptoestel! iPhone 7 32GB als nieuw gekocht. Niet te onderscheiden van nieuw toestel. Uitstekende conditie batterij. Screenprotector en hoesje waren al reeds aangebracht bij levering.

Niets

J.C.

Geweldig ! op tijd geleverd en werkt ook heel prima

Super goede en snelle service!
Tijdens het wachten een vers bakje koffie.
Top!

Bastion

Verbeterpunten

Levering van een toestel is geen probleem, totdat het toestel defect raakt na zes maanden gebruik. De genoemde reparatie doorlooptijd word bij lange niet gehaald. Uiteindelijk naar ruim 4 weken eindelijk een reactie. Defect door eigen schuld word mede gedeeld, geen garantie !!. Op deze wijze kun je gemakkelijk 2 jaar garantie geven.

M. Yildiz

Kan niets bedenken.

Verbeterpunten

Eerlijk zijn. Belofte van reparatie nakomen. Klant serieus nemen.

Jacky Beelen

Hele goede koop iPhone met een goede kwaliteit.

Matthijs Br

Mooie smartfoon werkt uitstekend 👍

Sanamu

Verbeterpunten

iPhone besteld. Verschillende functies werkten niet: geen Bluetooth - geluid viel regelmatig weg tijdens bellen - scherm lichtte te pas en te onpas op zonder dat het aangeraakt werd.
Gsm terug opgestuurd half december. 1,5 maand later heb ik nog steeds geen nieuw toestel. Na herhaaldelijk mailen én bellen nog steeds geen oplossing!!!

K. M.

Dit is al de derde keer dat ik hier wat bestel en nog steeds ben ik tevreden over de service en kwaliteit van de iPhone refurbished.