Mobico

Personeel
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid

Omaira

Ik ben zeer te spreken over de levertijd van Mobico. Ik heb gebeld om aan te geven dat ik de bestelling vóór bepaalde datum binnen moet hebben, omdat het een vaderdagscadeau is. Een vriendelijk...

Olivier Reutjes

Snelle levering!

Top snel geleverd!

Samyra

Al twee maanden in bezit van een iPhone 6+ en ben nog steeds een tevreden koper. De telefoon werkt nog heel goed, tot nu toe nog geen problemen gehad!

Eveline van Beek

Super service.. mijn tweede bestelling en nog steeds tevreden.. ook super aardige personeel word altijd goed geholpen!

Gokhan

Tevreden over de kwaliteit van het product

Paul Breggink

Goede service

pepijn kluijtmans

Niks, mijn telefoon kwam kapot uit het doosje en zit daardoor nu al weer twee weken zonder telefoon. Duurt ook langer om hem te maken dan ze aangeven op de website. Kortom, je hebt hier niks aan!

Verbeterpunten

Te beginnen met telefoon leveren die wel werken

Piet Dierickx

"In uw review beoordeelt u de prestaties van dit bedrijf als onvoldoende en daarom wordt de review 5 werkdagen op ’on hold’ gezet. "

WAT!!??!!

Alles.

Piet Dierickx

Stock op website klopt niet. Support dienst reageert niet op emails. Traag. Zeker niet aan te raden.

Verbeterpunten

Week geleden telefoon besteld. Betaald met Visa, en dan ook de factuur gekregen via mail. Dag erna mail gekregen dat deze telefoon niet meer in voorraad was. (Volgens website nochtans wel).
Ik kon kiezen tussen een ander toestel ter waarde van hetzelfde bedrag, of geld terug. Jammer genoeg koos ik voor de optie 'ander toestel'. Bleek dat deze OOK NIET in op voorraad was. Ondanks wat hun website beweerde.
Nooit antwoord gekregen na diverse emails naar support@mobico.nl alwaar ik mijn keuze/opmerkingen aan doorgaf.
Dan zelf maar bellen via de landlijn. Ook dit was een beproeving. Het personeel is niet op de hoogte van wat er in stock is en wat niet. Deze ochtend (terug) gebeld om dan telefoon te kiezen die WEL op voorraad is. Nu nog steeds aan het wachten op mail ter bevestiging van mijn nieuwe bestelling en de annulatie van de vorige en een kreditnota ter waarde van 300 Eu. Onlangs de belofte dat ze dit (na mijn zoveelste telefoontje) direct in orde gingen brengen. 300 eu weg en geen telefoon.
Mobico, Ik hoop ten zeerste dat jullie dit lezen, want ik wacht nog steeds op een telefoon.
Vandaag besteld, morgen in huis. Yeah Right. Heeeel veel spijt van.