Top service brengt rust en helpt je echt uit de problemen!

Weet van de hoed en de rand als het gaat over fallisementen en blijft rustig

Doordat een voormalig Administratiekantoor een enorme puinhoop had veroorzaakt binnen onze bedrijven en wij daardoor in ernstige financiële problemen kwamen te verkeren hebben wij op aanraden van... Doordat een voormalig Administratiekantoor een enorme puinhoop had veroorzaakt binnen onze bedrijven en wij daardoor in ernstige financiële problemen kwamen te verkeren hebben wij op aanraden van onze Accountant contact opgenomen met Joost Melis. Joost heeft op een geweldige wijze de sanering begeleid met heel veel oog voor het persoonlijk leed die dit had veroorzaakt. Daadkrachtig zijn er stringente maatregelen genomen om naar de oplossingen van de problemen te komen hetgeen ook gelukt is. Wij zijn heel blij met zijn inzet en raden hem zeker aan.

daadkrachtig, invoelend vermogen,oplossingsgericht

Angela

Eindelijk schuldenvrij!!!
Eindelijk schuldenvrij!!!
Na de executieverkoop van mijn bedrijf bleef ik jaren met een rest schuld zitten van bijna een ton bij de bank, omdat andere schuldeisers een prioriteit kregen ( belastingdienst, pensioenfonds e.a. ) Toen ik eindelijk deze had afbetaald en ik bij de incasso aanklopte die de bank vertegenwoordigde kreeg ik te horen dat zij het volledige bedrag wilden hebben maar wel wat aan de rente wilden doen,.... Na jaren schulden afbetalen en niet verder kunnen komen in financieel opzicht was ik er klaar mee en wilde een regeling treffen met een eind datum in de komende 3 jaar. Ik heb toen Joost Melis gevraagd mij te vertegenwoordigen om tot een akkoord te komen met de bank. Met de juiste aanpak en advies van Joost heeft de bank de vordering van de incasso terug genomen, is met ons direkt in gesprek gegaan en is het is uiteindelijk tot finale kwijting gekomen!
Eeuwig dankbaar!

Menselijkheid, eerlijkheid en ervaring.

Santana Onderhoud B.V.

Joost Melis van Rechtsburg Juristen B.V./MKBvooruit.nl heeft ons geweldig geadviseerd en door zijn advies is met de curator de doorstart in juli 2019 een feit. Wij hadden dit 3 maanden geleden nog... Joost Melis van Rechtsburg Juristen B.V./MKBvooruit.nl heeft ons geweldig geadviseerd en door zijn advies is met de curator de doorstart in juli 2019 een feit. Wij hadden dit 3 maanden geleden nog niet durven hopen, echte een faillissement is geen einde maar een nieuwe begin. Problemen aanpakken en oplossen, opstaan en doorgaan.

Duidelijk advies en angsten door onwetendheid wegnemen

The Sunhouse

April 2019. Alweer 2 jaar en 1 maand na ons faillissement. Joost Melis, duidelijke prater en adviseur, het beste advies en begeleiding bij ons noodgedwongen eigen faillissement van de zonnestudio.... April 2019. Alweer 2 jaar en 1 maand na ons faillissement. Joost Melis, duidelijke prater en adviseur, het beste advies en begeleiding bij ons noodgedwongen eigen faillissement van de zonnestudio. Heldere lijnen en alles is verlopen tot nu toe zoals is aangegeven. Het leven weer opgepakt, de zorgen voorbij!!!

Helder en eerlijk advies.

Ron Visser

Visser Metaal.

Begin 2018 zijn wij in contact gekomen met MKBvooruit.nl. Na een adviesgesprek met Joost Melis zijn wij de samenwerking aangegaan.
Ons bedrijf verkeerde in zeer...
Visser Metaal.

Ons bedrijf verkeerde in zeer zwaar weer en wij zagen geen uitweg om een en ander op te lossen. Het contact met de schuldeisers werd door Rechtsburg Juristen overgenomen. Zij namen de regie en dat was wel even wennen. Het kost tijd maar onze problemen zijn professioneel opgelost en wij kunnen verder met een onbezorgd leven. Een zware tijd, wij hebben op de specialiteit van Joost Melis en zijn organisatie vertrouwd. Dat was blijkt nu de enige juiste keuze!

We zaten met een erg lastige klus om bedrijfsactiviteiten te splitsen en deels op te heffen. Joost Melis/MKB crisisadvies heeft ons daarbij fantastisch geholpen. Technisch én zeker ook moreel. Heel... We zaten met een erg lastige klus om bedrijfsactiviteiten te splitsen en deels op te heffen. Joost Melis/MKB crisisadvies heeft ons daarbij fantastisch geholpen. Technisch én zeker ook moreel. Heel erg belangrijk om iemand te hebben die vertrouwen geeft, angst wegneemt en er gewoon staat als je er moet staan. Daar bovenop redelijke en heldere tarieven. Geen uurtje factuurtje gedoe. Hij maakt een snelle, scherpe analyse van de situatie, geeft een all-in prijsinschatting, komt dat na. Nodig Joost ook een keer uit om betaald te klankborden. Dat is MKB-vooruit!

Doortastend, slagvaardig, rust brengend

Easy Trading B.V.

April 2018. Wij zijn uit de zorgen, Joost Melis van MKB Vooruit en Rechtsburg Juristen heeft onze problemen met crediteuren, belastingdienst en de bank fantastisch opgelost. Praktisch ingestoken,... April 2018. Wij zijn uit de zorgen, Joost Melis van MKB Vooruit en Rechtsburg Juristen heeft onze problemen met crediteuren, belastingdienst en de bank fantastisch opgelost. Praktisch ingestoken, waarbij de professionaliteit onze angsten overwonnen.

Praktische en heldere insteek. Geen paniek maar oplossingsgericht.

Berend Havinga

MKBvooruit heeft ons geweldig goed geholpen. De heldere informatie vooraf, de strakke planning, altijd bereikbaar voor overleg en de geslaagde doorstart, het was allemaal dik voor elkaar. Failliet... MKBvooruit heeft ons geweldig goed geholpen. De heldere informatie vooraf, de strakke planning, altijd bereikbaar voor overleg en de geslaagde doorstart, het was allemaal dik voor elkaar. Failliet gaan is heel vervelend, maar als het dan toch moet dan kan niemand je beter begeleiden dan Rechtsburg Juristen. Wij hebben veel te lang gewacht. Dit hadden we 3 jaar eerder moeten doen. Angst voor het onbekende is een slechte raadgever.

Duidelijke informatie vooraf. Echt top!

Raymond Peelen Get Up Benelux B.V.

2017 Voorjaar. Door een nasleep van de crisis en een tekort aan liquide kwamen wij financieel erg krap te zitten en zwaar in de problemen met o.a. toeleveranciers, maar ook met name de... 2017 Voorjaar. Door een nasleep van de crisis en een tekort aan liquide kwamen wij financieel erg krap te zitten en zwaar in de problemen met o.a. toeleveranciers, maar ook met name de belastingdienst. Joost Melis heeft ons tijdens een adviesgesprek de juiste visie gegeven. Een helder advies, professionele begeleiding bij de doorstart, het aan tafel brengen van financiers, begeleiding in de rechtbank, gesprekken met de curator en een correcte steun vanuit Rechtsburg Juristen door Debby Verwijmeren hebben tot een vloeiende doorstart geleid. Aan te bevelen, laat je problemen oplossen en ga weer ondernemen.

Zeer aangenaam persoonlijk contact, professionele begeleiding, kennis van zaken, oplossingsgericht.