8.1/10
8.5/10

Vereniging Nederland Davos

Willem van Winsen Architecten

Overzichtelijke website, snelle levering, alleen beschadigingen van enkele artikelen door inefficiente verpakking.

Helder, overzichtelijk en snel

Zorgvuldiger verpakken

Rob

Verkeerde artikelomschrijving, bemating van ortners zijn niet conform de standaard

Snelle levering, goed verpakt

Artikelinformatie kloppend weergeven

boland

Prima zaken gedaan. snel ontvangen

telefonisch contact zeer adequaat.

website wat lastig zoeken. met hulp van de klantenservice via de telefoon zijn we er goed uitgekomen

Claudia Haakman/ Technisch bureau Swart

Goede ervaring mee, helpen je graag als je ergens niet uit komt.
Telefonisch goed bereikbaar en goede informatie op de webshop.

Als je iets vergeten bent kan je geen bestellingen samenvoegen en betaal je 1 x verzendkosten.
Dit is zonde en erg jammer dat daar geen oplossing voor is.

tandartsprktijk PBM Versluys

Snelle service

N.v.t.

Architectenbureau Symbiose

Enkele malen iets besteld

kleine hoeveelheden aankopen, snelle levering

mijn bestelling was beschadigd... en ik heb een navulset gekocht, blijkt het niet te passen...

TEAMJ

Artikel zo gevonden, maar betrof een enkel stuk dik papier. De portokosten van bijna 10 Euro stonden niet in verhouding. Wat mij betreft zou het netjes zijn de helft hiervan terug te storten!

Levering binnen 1 week

Portokosten aanpassen aan het geleverde artikel.Voor de meeste bestellingen zal de kleine 10 Euro regel zijn; voor mij was het een vervijfvoudiging!!!! van de artikelprijs. Niet echt klantvriendelijk! Ook raar dat jullie daar geen contact over opnemen met de klant en het spontaan aanpassen. Want deze kosten hebben jullie echt niet gemaakt!

Elske

Als particulier bestel ik vaak papierwaar voor hobby en kunst doeleinde.

De bezorging de volgende dag als het op voorraad is wordt echt waargemaakt als je voor de goede tijd besteld. Dit jaar zag ik ook dat die tijd is verruimt om te kunnen bestellen. voorheen voor 14.00 uur nu voor 17.00 uur

Foto karton is lastig materiaal om te versturen. een grotere hoeveelheid is zwaar, log, en slap. maar zorg toch dat de verpakkingen goed sluitend word gemaakt. Ik heb al 2 x Half open en stukken verpakkingen ontvangen. Het is kwetsbaar materiaal die er in zit en die waren gelukkig nog wel knap en compleet maar het is wachten dat, dat een keer fout gaat.