My Choice

Begin 2015 hebben wij contact opgenomen met Rechtshof Juristen/MKBcrisisadvies. Onze winkel was door de crisis niet winstgevend en de schulden liepen op. Joost Melis kwam voor een... Begin 2015 hebben wij contact opgenomen met Rechtshof Juristen/MKBcrisisadvies. Onze winkel was door de crisis niet winstgevend en de schulden liepen op. Joost Melis kwam voor een adviesgesprek.
Het contact verliep prettig en Rechtshof Juristen heeft ons begeleid tot alles opgelost was. Het contact is erg prettig verlopen, een professionele werkwijze en alles op het juiste moment heeft er voor gezorgd dat wij nu van alle problemen, slapeloze nachten en ellende af zijn. Joost Melis en zijn team zijn wij dankbaar dat alles tot een goed einde is gekomen en wij 2017 met een gerust hart ingegaan zijn. Zeer zeker aan te bevelen !!

Professioneel, vertrouwelijk en vriendelijk

Tonny Lammers

Stoute schoenen!

Stoute schoenen!

Na lang wikken en wegen heb ik, maandag 30 maart 2015, de stoute schoenen aan getrokken en contact gezocht met het MKB Crisis Advies. Joost Melis kwam op woensdagavond 1 april en na een goed en duidelijk gesprek ondernam hij actie. Eric Pouw werd mijn "werkpersoon". Eric heeft alles in het werk gezet om mijn bedrijf te redden. Dit bleek niet mogelijk door verschillende belangrijke factoren. Donderdag 30 april 2015 hebben we de knoop doorgehakt en heb ik besloten om het faillissement aan te vragen. Dit is 12 mei 2015 realiteit geworden. Na deze datum is er heel veel werk verzet door de mensen van Rechtshof Juristen. Deze mensen weten, stuk voor stuk, hoe ze dit aan moeten pakken en stellen je op je gemak met de vele vragen die op hun afgevuurd worden. Ik had het geluk dat ik mijn schuld af kon kopen met geld van derden. Opnieuw heeft Eric Pouw, met zijn team, zich enorm ingezet om dit te kunnen verwezenlijken. Na een "roerige tijd" ben ik sinds 13 december 2016 uit mijn faillissement en kan ik verder met een nieuw hoofdstuk in mijn leven.

Mijn advies aan ondernemers in zwaar weer is: Trek de Stoute Schoenen aan. Zet je trots opzij. Wees open en eerlijk. Zoek contact met MKB Crisisadvies. Je komt hier altijd beter uit.

Edo Verhulst - Markendaal Glashandel Breda

Ik heb 2 jaar geleden al eens met Rechtshof Juristen gesproken. Toen was ik veel te bang om een doorstart te maken. Valse schaamte zullen we maar zeggen, want nu heb ik 2 weken geleden wel een... Ik heb 2 jaar geleden al eens met Rechtshof Juristen gesproken. Toen was ik veel te bang om een doorstart te maken. Valse schaamte zullen we maar zeggen, want nu heb ik 2 weken geleden wel een doorgestart gemaakt en het is me geweldig mee gevallen. Ik ben zeer tevreden en kan het iedereen aanraden.

Goed beetje laat maar dat komt doordat dit aan mij persoonlijk ligt. Mijn ervaring met Eric is dat hij no-nonsens is. Alleen het is niet altijd mogelijk om te doen wat hij zegt. Dit heeft te maken... Goed beetje laat maar dat komt doordat dit aan mij persoonlijk ligt. Mijn ervaring met Eric is dat hij no-nonsens is. Alleen het is niet altijd mogelijk om te doen wat hij zegt. Dit heeft te maken met het feit dat ik in een persoonlijke sfeer zit en niet rationeel kan denken en handelen. Maar nu ruim een jaar later had ik beter zijn advies direct kunnen aanvaarden en dan had ik nu verder geweest dan ik nu zit. Nu ben ik toch bezig om conform zijn advies te handelen.

De sterke punten van dit bedrijs is No-nonsens advies. Met raad en daad klaar staan.

Rietje

Beste, Wat wij niet meer voor mogelijk hielden, is door Joost Melis van MKB crisisadvies toch helemaal opgelost ! Na een eerste gesprek, gewoon aan de keukentafel, thuis, kwam dhr. Melis al gelijk... Beste, Wat wij niet meer voor mogelijk hielden, is door Joost Melis van MKB crisisadvies toch helemaal opgelost ! Na een eerste gesprek, gewoon aan de keukentafel, thuis, kwam dhr. Melis al gelijk met een duidelijke heldere uiteenzetting. Geen ingewikkelde praat, maar begrijpbare uitleg. Super service, en nazorg ! Dit is het beste wat ons is overkomen.

Bereikbaarheid, terugbellen, afspraken nakomen, heldere uitleg ook over de te nemen stappen. Groot netwerk door de ervaring.

Nico Maatje van Nico Maatje Dakwerken uit Eindhoven

In oktober 2014 ben ik door mijn boekhouder in contact gebracht met Rechtshof Juristen. Mijn dakdekkersbedrijf verkeerde in grote financiële problemen. Omdat ik werkte vanuit een eenmanszaak hadden... In oktober 2014 ben ik door mijn boekhouder in contact gebracht met Rechtshof Juristen. Mijn dakdekkersbedrijf verkeerde in grote financiële problemen. Omdat ik werkte vanuit een eenmanszaak hadden de problemen ook betrekking op mij persoonlijk. De heren Pouw en Kouwen hebben allereest het personeel ontslagen. De schulden afgekocht, inclusief de schulden bij de bank en belastingdienst. Nu is het november 2016. Ik ben gestopt met mijn bedrijf. Alle schulden ben ik kwijt. Mijn huis heb ik verkocht en ik hou nog een klein pensioentje over. Mijn vrouw en ik zijn enorm blij. De stress is verdwenen. Dank jullie wel Rechtshof.

Doen wat ze zeggen. Zelfs nog na 2 jaar!

Ruth

Bedankt Eric Pouw en team.

In een zeer moeilijke tijd met slechte vooruitzichten ben ik in contact gekomen met Eric.
Mijn onderneming leed aan alle kanten en door persoonlijke...
Bedankt Eric Pouw en team.

Mijn onderneming leed aan alle kanten en door persoonlijke omstandigheden was ik vermoeid geraakt. De angst verlamde mij en dat gaf ‘ademnood’. Meteen na het eerste contact met Eric merkte ik het effect op mij van de rust
die er van Eric uitging en zijn kennis en inzichten over de te nemen stappen gaven mij veiligheid en moed terug. Eric werd onze steun en toeverlaat in dit proces en gaandeweg heb ik met groot succes een doorstart kunnen maken met mijn onderneming. Ik heb ontzettend veel geleerd van Eric in deze periode.
DANKBAAR voor altijd! Om nooit meer te vergeten.

Kennis- Inzicht- Begrip- Duidelijkheid-Krachtig- EFFECT!

Fabienne van 't Kruijs

Top beoordeling!

Duidelijke en heldere informatie over de gevolgen faillissement met doorstart: 9,5
Je weer vooraf waar je aan toe bent, alle problemen worden besproken: 9,5
Snelheid van werken en...
Je weer vooraf waar je aan toe bent, alle problemen worden besproken: 9,5
Snelheid van werken en beantwoorden van vragen: 9,5
Onderhandelingen met de curator: 10
Doorstart binnen 14 dagen: 10
Afkoop borgstelling naar bank: 10
Geen onaangename verrassingen achteraf: 9,5

Theo Leijnse uit Nederhorst den Berg

Heel erg blij met rechtshof juristen

Failliet en binnen 2 weken doorgestart. Heel erg blij met Rechtshof. Geweldig gedaan mannen. Ik wist niet dat het zo snel kon.

H. van der Pas

Grote steun in bange dagen!

Ik zag er als een berg tegenop om failliet te gaan. Angst, onbekendheid, wilde verhalen in de krant over faillissementen. De gevolgen van een faillissement kon ik niet overzien. In mijn directe... Ik zag er als een berg tegenop om failliet te gaan. Angst, onbekendheid, wilde verhalen in de krant over faillissementen. De gevolgen van een faillissement kon ik niet overzien. In mijn directe omgevingen (accountant, vrienden, een advocaat) was er niemand die mij kon vertellen wat de gevolgen zouden zijn. Dus bleef ik de beslissing maar uitstellen en de "ballen in de lucht houden". Om een lang verhaal kort te houden. Op enig moment kon ik niet anders dan actie ondernemen. De bank, belastingdienst en leveranciers werden dusdanig lastig dat ik wel iets moest gaan doen. Adviesgesprek gepland bij mkbcrisisadvies. Joost Melis heeft mij geadviseerd. Mr. Ed Goossens en Eric Pouw hebben de doorstart uitgevoerd. Binnen 3 weken na faillissement was alles achter de rug. Ze hebben me ook nog in contact gebracht met een financier. Ik bel blij en opgelucht. Van de curator heb ik geen last, mijn woning heb ik kunnen behouden en het bedrijf draait goed. Dit had ik echt veel eerder moeten doen. Angst is een slechte raadgever.