Reviews

8.7 / 10
1590 beoordelingen
Schrijf beoordeling

95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Offerte
8.6/10
Deskundigheid
8.6/10
Resultaat
8.8/10
Advies
8.4/10
Medewerkers
8.8/10
Nazorg
8.6/10
Communicatie
8.8/10

1590 Reviews

De gouden geit

9/10

Goed, erg tevreden over MKB-Afval

Beschrijf hier uw ervaring

Goed bereikbaar, makkelijk en snel besteld en reactie

Verbeterpunten of tips

Ik weet niet precies wanneer de container geleegd wordt

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste,
Hartelijk bedankt voor de review.
Wat fijn dat u ons aanbeveelt!
U kunt uw afvalkalender downloaden via uw persoonlijke MKB-afval.nl account, via www.mkb-afval.nl.
Met...
Beste,
Hartelijk bedankt voor de review.
Wat fijn dat u ons aanbeveelt!
U kunt uw afvalkalender downloaden via uw persoonlijke MKB-afval.nl account, via www.mkb-afval.nl.
Met vriendelijke groet,
Team MKB-afval.nl


Frankentek Europe B.V.

1/10

Zeer ontevreden, nu drie maanden lid en slechts 1 bak geleegd.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer slecht

Verbeterpunten of tips

Eigenlijk het gehele proces, werd lid, ontvaing geen ophaaldata, als de bak niet kant en klaar klaar staat stoppen ze niet eens, ook niet met windkracht 10.

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste,
Hartelijk bedankt voor uw review.
Na uw aanmelding heeft u op 1-12-2021 uw afvalkalenders per e-mail ontvangen en op 11-01-2022 nogmaals. U ontvangt tevens na uw aanmelding een...
Beste,
Hartelijk bedankt voor uw review.
Na uw aanmelding heeft u op 1-12-2021 uw afvalkalenders per e-mail ontvangen en op 11-01-2022 nogmaals. U ontvangt tevens na uw aanmelding een persoonlijk MKB-afval.nl account waarin u kunt inloggen en alle afvaldata kunt inzien.
Op 17-02-2022, tijdens de storm is de chauffeur langs gereden voor het ledigen van uw rolcontainer. De chauffeur heeft uw rolcontainer helaas niet aan de openbare weg aangetroffen. Er is tevens een foto gemaakt waarop de voorgevel van uw bedrijfspand te zien is, helaas is er op deze foto geen rolcontainer te zien.
Uiteraard kunt u bij storm of andere uitzonderlijke situaties ons aangeven waar de container klaar staat, dan geven wij dit alvorens door aan de chauffeur.
Graag vernemen wij het als er iets mis gaat, dan staan wij uiteraard voor u klaar voor een passende oplossing.
Met vriendelijke groet,
Team MKB-afval.nl


De Isoleerder

10/10

Prima bedrijf komt afspraken goed na
Goede prijs kwaliteit verhouding

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijk en snelle reacties

Verbeterpunten of tips

Ga zo door


Schuuring Auto’s

1/10

Zeer slecht, komen afspraken niet na inzake ophalen

Beschrijf hier uw ervaring

Na 5x bellen nog steeds niet opgelost

Verbeterpunten of tips

Niets beloven wat je niet kan waarmaken

Reactie MKB-Afval.nl:

Geachte heer/ mevrouw Schuuring,
Ten eerste vervelend dat de dienstverlening in uw geval te wensen overlaat.
Uit uw dossier kunnen wij opmaken dat er in het verleden een afspraak is gemaakt...
Geachte heer/ mevrouw Schuuring,
Ten eerste vervelend dat de dienstverlening in uw geval te wensen overlaat.
Uit uw dossier kunnen wij opmaken dat er in het verleden een afspraak is gemaakt dat wanneer uw rolcontainer niet staat aangeboden (als ze er voor 9.00 uur bij u zijn) men de rolcontainer van de oprit afhaalt. Helaas is deze afspraak niet altijd bekend bij de chauffeurs en wordt uw rolcontainer niet leeggemaakt. Verder maken wij op dat u een verkeerd telefoonnummer heeft gebeld waardoor wij het probleem niet direct konden oplossen.
Al met al een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Wij verzoeken u om uw rolcontainer vroeg in de ochtend (voor 7 uur) aan te bieden aan de openbare weg. Indien dit niet mogelijk is gelieve de rolcontainer de avond er voor aanbieden.
Met vriendelijke groet,
MKB-afval.nl


edwin melis tuintechniek

4/10

Wat ophalen betreft, prima. wat verkoop betreft: slecht

Beschrijf hier uw ervaring

2 jarig contract afgesproken, na 1 maand al verhoging van het tarief zonder mogelijkheid om dan toch op te zeggen...

Verbeterpunten of tips

de kleine lettertjes zijn wel erg slecht te vinden...

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste,
bedankt voor de review.
Uiteraard is het vervelend als een tariefverhoging net gedaan wordt wanneer een 2jarig contract is getekend.
Onze tarieven kunnen enkel jaarlijks worden...
Beste,
bedankt voor de review.
Uiteraard is het vervelend als een tariefverhoging net gedaan wordt wanneer een 2jarig contract is getekend.
Onze tarieven kunnen enkel jaarlijks worden verhoogd conform het NEA-indexcijfer.
Onze tarieven kunnen ook verlaagd worden. Dit is bijvoorbeeld afgelopen 1 juli voor de grote vierwielscontainers nog gedaan.
Met vriendelijke groet,
Team MKB-afval.nl


Textirieur duurzame Lifestyle

9/10

Meer dan prima

Beschrijf hier uw ervaring

Fijn, prettig en vooral snel contact. ook bij vragen staan ze je graag te woord.

Verbeterpunten of tips

n.v.t.


Maison Maas

8/10

Goed, doet wat het moet doen voor een fatsoenlijke prijs. Een nog een slag kleinere container aan het assortiment toevoegen zou fijn zijn.

Beschrijf hier uw ervaring

Over het algemeen goed, wel bijzonder dat de ophaaldag zonder overleg werd gewijzigd. Is op mijn verzoek weer teruggedraaid.

Verbeterpunten of tips

Bij voorgenomen wijzigingen eerst even contact opnemen met de klant.


J.Dekker Psychotherapie

10/10

Ik ben zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer goed, duidelijke communicatie, makkelijk omzetten van contract. Redelijke prijzen.

Verbeterpunten of tips

Geen


strikwerda

1/10

MKB afval een prima bedrijf voor het afsluiten van een contract, waar je duidelijk aangeeft voor wat voor afval het gaat. Maar dan begint de ellende!
MKB Afval is een tussen schakel en geen...
MKB afval een prima bedrijf voor het afsluiten van een contract, waar je duidelijk aangeeft voor wat voor afval het gaat. Maar dan begint de ellende!
MKB Afval is een tussen schakel en geen erkend afvalverwerkingsbedrijf, dus ga een contract aan met erkende afvalverwerkers.

Beschrijf hier uw ervaring

begin goed eind slecht, contract opgezegd

Verbeterpunten of tips

duidelijkheid over wie de afvalverwerker is

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste,
hartelijk bedankt voor uw review.
Wat vervelend dat u ontevreden bent.
Wij hebben inmiddels e-mailcontact gehad en begrepen dat u ontevreden bent over uw inzamelaar. Wij hebben...
Beste,
hartelijk bedankt voor uw review.
Wat vervelend dat u ontevreden bent.
Wij hebben inmiddels e-mailcontact gehad en begrepen dat u ontevreden bent over uw inzamelaar. Wij hebben voorgesteld uw abonnement over te dragen naar een andere inzamelaar.
Wij hopen dat u daarmee geholpen bent.
Met vriendelijke groet,
Team MKB-afval.nl


Irene Knoppien/ Nancy’s

10/10

Snelle en goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Meedenken in afhaal dag

Verbeterpunten of tips

Tot nu toe tevreden en geen verbeter tips