Reviews

8.8 / 10
1445 beoordelingen
Schrijf beoordeling

96% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Offerte
8.6/10
Deskundigheid
8.8/10
Resultaat
8.8/10
Advies
8.6/10
Medewerkers
8.8/10
Nazorg
8.6/10
Communicatie
8.8/10

1445 Reviews

Klusbink b.v.

8/10

Alles loopt prima volgens afspraak tot op heden

Beschrijf hier uw ervaring

Container wordt lekker vroeg op de dag geledigd

Verbeterpunten of tips

geen


Jomi-boertien (mirella)

2/10

1 woord erg slecht,, raad niemand het aan. Communicatie word erg slechte behandeld en komen hun afspraak niet na erg jammer, was eerst wel te vreden en wilde zelfs nog een 2 de

Beschrijf hier uw ervaring

Slecht

Verbeterpunten of tips

Wat jullie beloven ook na komen, heb het zwart op wit staan, maar toch extra geld innen

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste,
bedankt voor uw review. Jammer dat u ons niet aanbeveelt.
Helaas bleken wij een match. U heeft een abonnement bij ons afgesloten en daarvoor factureren wij maandelijks. Voor de...
Beste,
bedankt voor uw review. Jammer dat u ons niet aanbeveelt.
Helaas bleken wij een match. U heeft een abonnement bij ons afgesloten en daarvoor factureren wij maandelijks. Voor de geleverde diensten dient betaalt te worden, helaas werden onze bedragen gestorneerd. Uw abonnement staat op dit moment op een service stop. Dat wil zeggen; wij ledigen weer bij u als de betalingen zijn verricht.
Mocht u verder vragen hebben of inhoudelijk verder willen gaan op uw review, kunt u ons mailen naar info@mkb-afval.nl.
Mvg,
Team MKB-afval.nl


Koozie.eu

6/10

Ophaling en meedenken door de heren op de wagen is prima. Intern communicatie kan beter. Als je belt voor een lediging een week later en wordt bevestigd dat het door wordt gegeven en dit niet... Ophaling en meedenken door de heren op de wagen is prima. Intern communicatie kan beter. Als je belt voor een lediging een week later en wordt bevestigd dat het door wordt gegeven en dit niet gebeurt, je dan twee maal een gesprek aan moet gaan met de vriendelijk en meedenkende heren van de ledigingsdienst. Gelukkig hebben zij het goed opgepakt.

Beschrijf hier uw ervaring

Zie hierbovem

Verbeterpunten of tips

Zie hierboven

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste,
Hartelijk bedankt voor uw review.
Helaas begrijpen wij niet wat u bedoelt.
Wij zien geen enkele communicatie van u richting ons over uw rolcontainer.
Wilt u contact met ons...
Beste,
Hartelijk bedankt voor uw review.
Helaas begrijpen wij niet wat u bedoelt.
Wij zien geen enkele communicatie van u richting ons over uw rolcontainer.
Wilt u contact met ons opnemen? Wij helpen u graag verder.
Met vriendelijke groet,
Team MKB-afval.nl


Tandartspraktijk Liem

8/10

Prima samenwerking

Beschrijf hier uw ervaring

vriendelijk

Verbeterpunten of tips

geen


Meubelmakerij Ferdinand

8/10

Accuraat

Beschrijf hier uw ervaring

prima op tijd en duidelijk communicatie

Verbeterpunten of tips

geen


Holland Kracht BV

8/10

Prima bedrijf en goede communicatie, alleen jammer dat je voor een extra lediging hetzelfde bedrag moet betalen als wat je maandelijks betaald, dus geen uitnodiging om de omgeving schoon te houden.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede ervaring

Verbeterpunten of tips

Extra ledigingen goedkoper niet hetzelfde als maandbedrag


van zijtveld

8/10

Goed

Beschrijf hier uw ervaring

mooi op tijd opgehaald en weer mooi aan de kant gezet

Verbeterpunten of tips

geen


Autorijschool Barry Adams thodn NXXT

10/10

Enkele maanden lid en bevalt prima. Heldere afspraken en duidelijk factuur voor bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Top

Verbeterpunten of tips

Nvt


Haldie bv

10/10

Alles top geregeld

Beschrijf hier uw ervaring

Alles prima geregeld. Container op tijd, afhaling op tijd. Alle info op je eigen inlog.

Verbeterpunten of tips

Had nog een vraag open staan voor afhalen van folie. Dat is nog niet afgerond.


Paristanbul

10/10

Prachtig

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijk

Verbeterpunten of tips

Geen