Offerte
Nazorg
Communicatie

FB Unlimited BV

We zijn hartstikke blij met service,
Eerste keer alleen vuil niet opgehaald. Na een medewerker gesproken te hebben is het gelijk opgelost.

Wilt u zo vriendelijk zijn om ons email...
We zijn hartstikke blij met service,

Wilt u zo vriendelijk zijn om ons email adres te wijzigen

Groetjes F.B

JMM van den Broek

Goede service

komen afspraken goed na

nvt

Pensionstal La Bella

Jongens werken netjes en als ik het vergeet helpen ze mij netjes

Blij mee

Baraka foods and drinks

Slechte communicatie en afspraken worden niet nagekomen

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer slechte en misleidende bedrijf afspraken worden niet nagekomen en ondanks dat je een vaste klant bent en nog een overeenkomst wil aangaan voor 3 jaar.

Er wordt vaak niet op de mails...

Er wordt vaak niet op de mails gereageerd en ik merk via de communicatie dat ze harteloos zijn.
Via de website lokken ze je naar binnen met 4 maanden korting maar wanneer je een krabbeltje hebt gezet dan kom je daar niet meer voor in aanmerking.

Wees gewaarschuwd ondernemers.

Andere bedrijf zoeken

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste Nabil,
Bedankt voor je review.
Beste Nabil,
Bedankt voor je review.
De actie betreft de eerste maanden gratis is voor nieuwe klanten/aanmeldingen. In jullie geval zie ik dat er extra korting is gegeven de eerste maanden van jullie nieuwe overeenkomst als tegemoetkoming.
Team MKB-afval

Bed and Breakfast

Perfect

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben tevreden zoals het gaat!

Ik weet geen verbeterpunten

Te Kaat

Zeer slechte klantenservice!
Je zit vast aan contracten en hoge kosten, zonder hiervan duidelijk op de hoogte te zijn gebracht. Zonjaaah, het zonnetje van de onderneming zit op de klantenservice om de klanten weg te jagen. Totaal geen interesse, worden bv met een verkeerde voornaam aangeschreven. Geef je hier feedback op, geen reactie. En gewoon door met jij/jouw-blahblablah. Nou hoeft er echt geen hoogstaand u/uwbenadering te zijn, maar wel enige respect. En dat komt totaal niet naar voren uit de communicatie met dit bedrijf.
We waren aan het oriënteren voor onze andere vestigingen. Zijn nu naar een lokale onderneming gegaan. Doen liever zaken met bedrijven uit de regio!!

zie bovenstaande

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste Rik en/of Claudia,
Bedankt voor uw review.
Jammer te lezen dat u onze dienstverlening niet aanbeveelt.
Ik zie dat in uw geval de overeenkomst inderdaad kortgeleden is verlengd....
Beste Rik en/of Claudia,
Bedankt voor uw review.
Jammer te lezen dat u onze dienstverlening niet aanbeveelt.
Ik zie dat in uw geval de overeenkomst inderdaad kortgeleden is verlengd. Had u deze desbetreffende datum niet verwerkt in uw agenda?
Mag ik u vragen wat de reden is van uw opzegging, deze kan ik niet herleiden uit de mailconversatie met onze klantenservice. Deze informatie is waardevol voor ons, hierop kunnen wij onze dienstverlening eventueel aanpassen.
De aanhef in de eerste mail was inderdaad niet de juiste, mijn excuses daarvoor.
In onze communicatie proberen wij niet te informeel te zijn, vandaar dat wij onze klanten aanschrijven je/jij. In het geval dat dit niet wenselijk is horen wij dit uiteraard graag zodat wij hier rekening mee houden. Dit is uiteraard niet respectloos bedoeld.
Jammer dat onze wegen scheiden ten tijde dat uw overeenkomst afloopt.
Team MKB-Afval

Clockwise Cooking V.O.F.

Gewoon goed

Beschrijf hier uw ervaring

Werd even gebeld toen ik mijn back was vergeten buiten te zetten

Geen idee

Kwekerij Overkleeft

Heel erg jammer dat ik 6 weken na het ingaan van ons eerste contract met jullie al direct een prijsverhogen krijgt, niet erg klantvriendelijk.

Beschrijf hier uw ervaring

Een zeer netjes rijdende chauffeur

laat het weten als er binnenkort prijsverhogingen zijn bij het afsluiten van een contract

mts. Gebr. Lammers

Dit bedrijf doet wat er afgesproken is!

Beschrijf hier uw ervaring

Zelfs toen de container niet aan de weg stond hebben ze hem geledigd, maar container staat goed zichtbaar en 10 meter van de weg af.

Kinderopvang Bee kind

Beschrijf hier uw ervaring

Overgang naar nieuwe bedrijf is soepel verlopen en ook alle vragen zijn beantwoord. De dienstverlening gebeurt zoals ook is aangegeven.

Nee