19679 beoordelingen

19679 Reviews

Ik bestel regelmatig bij Miss Etam. De maat is meestal goed en de kleding is goed verpakt. Als je kleding retour wilt sturen is dit ook duidelijk aangegeven

Mooie en overzichtelijke site.

Cynthia

Fijne winkel en webshop. Ruime keuze in kleding en maten. Vriendelijk personeel die je willen helpen en met je mee denken.

Positieve ervaring

Bijzonder vriendelijke medewerkers en goede service

jeannette waage-viskil

goede kwaliteit, snelle levering

Luna

Fijne kleding, veel keuze, prima prijs.

Goede reurn service
Gratis verzenden voor members

Duidelijke snelle afhandeling

Snelle levering!

Erg goed, leuke betaalbare mode ook voor de grote maten !

Houdt rekening met allerlei soorten "figuren" , altijd is er wel een model dat bij jouw figuur past.

Ankie van Leersum

Bestellingen gaan altijd prima. Leuke kleding.
Ik ben alleen niet zo blij dat jullie nu bij DHL zijn aangesloten.
Bezorging is goed, maar een retourzending moet nu via een winkel waar...
Bestellingen gaan altijd prima. Leuke kleding.
Ik ben alleen niet zo blij dat jullie nu bij DHL zijn aangesloten.
Bezorging is goed, maar een retourzending moet nu via een winkel waar ik nooit kom....Lastig.

Leuke kleding

Waanders

In april 2018 een licht groene zomer(regen)jas gekocht (gelukkig met 30 % korting maar de oorspronkelijke prijs was 70,00). Wegens mooie zomers 2018 en 2019 niet zo vaak gedragen. Nog niet gewassen... In april 2018 een licht groene zomer(regen)jas gekocht (gelukkig met 30 % korting maar de oorspronkelijke prijs was 70,00). Wegens mooie zomers 2018 en 2019 niet zo vaak gedragen. Nog niet gewassen of gestoomd. Bij de laatste regenbui zag ik dat de jas helemaal verkleurd. Is op de rug beige geworden terwijl de jas o.a. onder de capuchon, de binnenkant van de mouwen en langs de sluiting nog mooi groen is. Ziet er echt niet uit!
Met aankoopbon + jas terug naar de winkel. Reactie: klacht is terecht maar jas is ouder dan 1 jaar. Doen we niks mee. Ik vind dit schandalig! Een zomerjas van 70,00 die maar 1 seizoen meegaat, dat is
toch niet normaal. Zo'n jas moet toch minstens 3-5jaar meegaan? En dat je na een jaar al niet meer kunt klagen is natuurlijk ook onterecht. Ik ben zwaar teleurgesteld in het product en ook in de klachtenafhandeling van miss etam en vind het jammer dat ik geen foto van de jas kan toevoegen. Iedere klant raadt ik aan om alle gekochte kleding voor het einde van het seizoen goed na te kijken en met klachten tijdig naar de winkel terug te gaan.

Net en goed bedrijf