19680 beoordelingen

19680 Reviews

José

Al jaren bekend met het bedrijf. Heeft mooie kleding maar vaak niet de juiste maat voor mij.
Kwaliteit is goed.
Kleding valt vaak veel te groot zelfs in maat S. XS is niet verkrijgbaar....
Kwaliteit is goed.
Kleding valt vaak veel te groot zelfs in maat S. XS is niet verkrijgbaar. In de winkels is zelfs S bijna niet te vinden.

Juiste levering, goede kwaliteit

Anneke van Velsen

De online bestelling werd op tijd geleverd.Helaas was het vest veel te klein, zodat ik het bij een Etam winkel heb geruild.

Tot 2x toe verkeerde (nb hetzelfde) product geleverd!

Snelle levering en afhandeling van retourzending

Site doet het niet altijd even goed, klantenservice wel goed bereikbaar maar stap over op post nl.

Webshop is duidelijk

Tot n og toe goed. Vind het alleen niet prettig op mijn terugstorting te wachten als ik iets terugstuur

??

De werknemers zijn klantvriendelijk. Fijn dat de mouwlengte langer is geworden. Leuke mode

regelmatig nieuwe kleding, mode

Mijn ervaring is prima!

Ze hebben me prima geholpen.

Leuke kleding en betaalbare prijzen. Zou graag de collectie voor de lange vrouw wat uitgebreider willen zien. Meer jurken shirts, blazers en jassen. Ook graag lengtemaat 34 weer in de collectie... Leuke kleding en betaalbare prijzen. Zou graag de collectie voor de lange vrouw wat uitgebreider willen zien. Meer jurken shirts, blazers en jassen. Ook graag lengtemaat 34 weer in de collectie omdat lengtemaat 32 vaak net te kort is en lengtemaat 36 te lang. Verder voor iedere vrouw wel een leuke combinatie te vinden. Voorbeeld outfits ook heel leuk om te zien en te combineren.

Collectie voor de lange vrouw graag uitbreiden.
Lengtemaat 34 terug in collectie.
Zeer uitgebreide collectie voor iedere vrouw.

Anoniemaj

Fijn bedrijf goede service prettig en deskundig personeel

Kan beter zeggen totaal geen min punten

Fijne ervaringen, kom al jaren bij Miss Etam, prima kleding!

Goede prijzen, goed assortiment, fijne service van aardige medewerkers.