19680 beoordelingen

19680 Reviews

Net en goed bedrijf

Maria de laRie

Heb op zondag in Zoetermeer in winkel kleding gekocht omdat zondag was kon volgens verkoopster geen punten bijgeschreven worden klantenservice was dicht kon wel met bon gegevens later punten... Heb op zondag in Zoetermeer in winkel kleding gekocht omdat zondag was kon volgens verkoopster geen punten bijgeschreven worden klantenservice was dicht kon wel met bon gegevens later punten bijschrijven heb online alles ingevuld tot op heden geen bijschrijven maand geleden twee keer gebeld zei dat druk was met handmatig bijschrijven punten dus ben geen bedelaar heb moeite een winkel in te gaan om kleding te kopen!!!!

Wel leuke kleding dat wel 🙄

Altijd snelle levering. Ik vind de collectie de laatste maanden wel echt minder mooi dan voorheen. Dat vind ik jammer, want ik kon altijd goed slagen bij Miss Etam. Ook vind ik items soms echt te... Altijd snelle levering. Ik vind de collectie de laatste maanden wel echt minder mooi dan voorheen. Dat vind ik jammer, want ik kon altijd goed slagen bij Miss Etam. Ook vind ik items soms echt te duur.

Maatvoering is heel stabiel; ik vind het heel fijn dat de mate bij Miss Etam bijna altijd hetzelfde vallen.
Snelle levering.

Marianne

Soms leuke items maar vaak ook een beetje truttig. Hebben lengtematen maar de pasvorm of modellen valt vaak tegen. Dat is jammer omdat miss etam een van de weinigen is met lengtematen. Aanbod kan... Soms leuke items maar vaak ook een beetje truttig. Hebben lengtematen maar de pasvorm of modellen valt vaak tegen. Dat is jammer omdat miss etam een van de weinigen is met lengtematen. Aanbod kan beter en mag groter.

Lengtematen

bosma

Miss etam is al jaren een prima bedrijf mag er graag winkelen slaag er meestal altijd

nee

Goede ervarng! Voor maatje meer! Koop er graag!!

Broeken zijn mooi van pasvorm niet te laag in taille zoals bij concurent!!

Leuke mode. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Snelle levering

Goede service. Retouren goed afgehandeld.

G. Huisman

Prima kwaliteit/prijs verhouding
Fijne sfeer
Ruime collectie

Ik kom heel graag bij Miss Etam in Etten leur. Vriendelijk personeel die heel behulpzaam zijn en goed advies geven.

Vriendeliheid. Goed advies.