19679 beoordelingen

19679 Reviews

Goed & vriendelijk advies in de winkel
schappelijke prijzen

roestenberg

Mooie kleren en vriendelijk personeel en veel keuze in grote maten

alles oke

Annalies

Vroeger komt ik altijd in de winkel.Maar dat gaat niet meer de winkel in t centrum is wel en nou moet je n reis om de wereld maken om bij n winkel te komen.Je bent nu voor maat 48 '50 verplicht op... Vroeger komt ik altijd in de winkel.Maar dat gaat niet meer de winkel in t centrum is wel en nou moet je n reis om de wereld maken om bij n winkel te komen.Je bent nu voor maat 48 '50 verplicht op internet te kopen.En dat is vervelend.je moet thuis zijn en als t niet goed is weer naar de winkel.Nou ik vind t geen verbetering.

Dat t past en niet echt n blouse tot de helft knopen dacht helemaal.

Fijn bedrijf. Helaas retourneren terugstorten duurt een beetje lang.

Leuk collectie. Goede basis

Slechte service.

Geen idee

geen idee

Broek gekocht, niet de goede maar. Nieuwe broek besteld en laten bezorgen bij miss etam, zodat ik de verkeerde broek terug kon brengen en de nieuwe ophalen in 1 bezoek.

Was snel bezorgd in de winkel.

conny vries

Over het algemeen heb ik geen problemen met miss etam , 1 keer was ik boos miss etam heeft verkeerde artikelen gestuurd,bij de volgende bestelling hoefde ik geen verzendkosten te betalen , wat... Over het algemeen heb ik geen problemen met miss etam , 1 keer was ik boos miss etam heeft verkeerde artikelen gestuurd,bij de volgende bestelling hoefde ik geen verzendkosten te betalen , wat schets mijn verbazing , ja ik moest toch de verzend kosten betalen, het is voor mij een principe kwestie,voorde rest koop ik graag bij jullie, een fijne dag vriendelijke groet c. vries