19680 beoordelingen

19680 Reviews

J Dammers

Wil je een jurk kopen, geld gekregen van mijn vader hiervoor, heeft de mevrouw mijn geld al in de hand, geeft het ineens terug en zegt je mag niet cash betalen alleen pinnen!!!!!
ZEER...
ZEER KLANTONVRIENDELIJK

Geen punten ervaren

Monique

Bestellen voor 22 uur en de volgende dag in huis.... Niet dus, nu 2 dagen verder en nog niks in huis!

Nu niks

Sianne Wootten

Waardeloze ervaring bij miss Etam in Gouda. Ik ga daar echt nooit meer naar toe. Kledingstuk stond met 70 % afgeprijsd en daar wilden ze niet in meegaan. Volgens hun was het 50%, maar er zat echt... Waardeloze ervaring bij miss Etam in Gouda. Ik ga daar echt nooit meer naar toe. Kledingstuk stond met 70 % afgeprijsd en daar wilden ze niet in meegaan. Volgens hun was het 50%, maar er zat echt een stikker op van 70%. Er stonden Veel mensen achter mij te wachten, het duurde maar en het duurde maar zodoende besloot ik maar om op stappen. Echt nooit meer ??

Der Rudi

Waardeloze winkel in Hoofddorp

NUL. O ja wel. Kleding zelf.

Iris

Teleurstellend

Broeken zitten goed

Charlotte Ijsenbrant

Beloven voor 22uur besteld, morgen in huis. Mooi niet dus

Een leuke winkel

mensen die een grote maat hebben

Gert Datema

Ik heb vind Miss Etam in Assen een goed lopend bedrijf,.Omdat ik een te kleine winterjas hebt gekocht . Vandaag geruild
Bon was van 28 augustus en je mag moet iets ruilen binnen 30 dagen, kon...
Bon was van 28 augustus en je mag moet iets ruilen binnen 30 dagen, kon eigenlijk niet .
Maar toch heb ik een andere Maat mee gekregen.
Dus een dikke pluim voor Miss Etam Assen.

Klantvriendelijk en goed lopend bedrijf, overzichtelijk

Beata Michelis

De winkelmederwerkster,een vrouw rond 60 jaar in Leidscherijn is ronduit bot en klantonvriendelijk te noemen, dit is niet de eerste keer slecht behandeld werd in de winkel.
Het liefste kom ik...
Het liefste kom ik daar nooit meer!!

A. Klaassen

Ik wilde iets kopen maar kon niet betalen omdat er storing was bij de kassa, de dame die mij hielp heeft het voorgeschoten en om 18.00 uur even thuis gebracht, wonen dicht bij elkaar. Zij deed dit... Ik wilde iets kopen maar kon niet betalen omdat er storing was bij de kassa, de dame die mij hielp heeft het voorgeschoten en om 18.00 uur even thuis gebracht, wonen dicht bij elkaar. Zij deed dit omdat ik niet zo mobiel ben.

Ze zijn eerlijk met vertellen of iets staat of niet. Fijne miss Etam in Harderwijk!