Je aankoop wordt beschermd

Annie Rumping

Vriendelijke verkoopsters

Vlotte verwerking bij bestelling

Suzanne

Altijd top. Altijd heel veel gekocht maar de laatste tijd is de prijs kwaliteit zo slecht dat ik afgehaakt ben.

Jammer dat er geen winkel voor grote maten is in Breda.

R. van Houten

Leuke vlotte kleding.

Ik werd in de winkel heel prettig en geduldig geholpen door een verkoopster.

Een goede ervaring, vriendelijke medewerkers in de winkel. Ik had mijn kleding in de winkel laten bezorgen.

Ze kijken met je mee en zeggen eerlijk of iets bij je past of niet.

Aly Venema

Heel prettig vandaag besteld morgen in huis.

De verpakking waar de kleding in word verstuurd vind ik ideaal vooral de plakstrip die erop zit.

Fijne website, goede service.

Leuke kleding, regelmatig aanbiedingen, aardig personeel. Ik bestel ook graag via de website. En omdat ik member ben zijn de verzendkosten gratis! Ruilen/retourneren is nooit een probleem. Ik breng het artikel dan naar de winkel en krijg mijn geld terug.

Goede ervaring snelle levering als iets niet past of iets anders dan wordt je gel ook snel terug betaald

goede kwaliteit

Els van Proosdij

Zowel in de winkels als via de webshop goede service en leuke kleding

Snelle levering en kleding is van goede kwaliteit en gemaakt voor een normaal vrouwenlijf!

H.J.C. Hamacher

De verkoopsters denken met je mee over een kledingstuk dat je staat. Ik ga graag naar Miss Etam . Vriendelijke verkoopsters ik ga altijd naar Eindhoven naar de Heuvel.

Een minpunt b.v. over een 't shirt als er voor een print op staat en is meestal achterkant effen. Ik zou dat helemaal een print opmaken.