19680 beoordelingen

19680 Reviews

Charlotte Ijsenbrant

Beloven voor 22uur besteld, morgen in huis. Mooi niet dus

Een leuke winkel

mensen die een grote maat hebben

Gert Datema

Ik heb vind Miss Etam in Assen een goed lopend bedrijf,.Omdat ik een te kleine winterjas hebt gekocht . Vandaag geruild
Bon was van 28 augustus en je mag moet iets ruilen binnen 30 dagen, kon...
Bon was van 28 augustus en je mag moet iets ruilen binnen 30 dagen, kon eigenlijk niet .
Maar toch heb ik een andere Maat mee gekregen.
Dus een dikke pluim voor Miss Etam Assen.

Klantvriendelijk en goed lopend bedrijf, overzichtelijk

Beata Michelis

De winkelmederwerkster,een vrouw rond 60 jaar in Leidscherijn is ronduit bot en klantonvriendelijk te noemen, dit is niet de eerste keer slecht behandeld werd in de winkel.
Het liefste kom ik...
Het liefste kom ik daar nooit meer!!

A. Klaassen

Ik wilde iets kopen maar kon niet betalen omdat er storing was bij de kassa, de dame die mij hielp heeft het voorgeschoten en om 18.00 uur even thuis gebracht, wonen dicht bij elkaar. Zij deed dit... Ik wilde iets kopen maar kon niet betalen omdat er storing was bij de kassa, de dame die mij hielp heeft het voorgeschoten en om 18.00 uur even thuis gebracht, wonen dicht bij elkaar. Zij deed dit omdat ik niet zo mobiel ben.

Ze zijn eerlijk met vertellen of iets staat of niet. Fijne miss Etam in Harderwijk!

Anne

Wil je in de winkel wat bestellen werkt t daar niet, “maar morgen wel!”

Volhardend. 3 x een mail ontvangen voor n revieuw

Goed & vriendelijk advies in de winkel
schappelijke prijzen

roestenberg

Mooie kleren en vriendelijk personeel en veel keuze in grote maten

alles oke

Annalies

Vroeger komt ik altijd in de winkel.Maar dat gaat niet meer de winkel in t centrum is wel en nou moet je n reis om de wereld maken om bij n winkel te komen.Je bent nu voor maat 48 '50 verplicht op... Vroeger komt ik altijd in de winkel.Maar dat gaat niet meer de winkel in t centrum is wel en nou moet je n reis om de wereld maken om bij n winkel te komen.Je bent nu voor maat 48 '50 verplicht op internet te kopen.En dat is vervelend.je moet thuis zijn en als t niet goed is weer naar de winkel.Nou ik vind t geen verbetering.

Dat t past en niet echt n blouse tot de helft knopen dacht helemaal.

Geen idee

geen idee