Las tallas no se ajustan a la realidad.
He adquirido tres tallas XL y aunque están estampadas como XL son más pequeñas incluso de brazos y abdomen. Casi diría que no es una L

Reactie MinuteMirth.nl:

Hasta ahora no tuvimos comentarios negativos sobre los diferentes tamaños de nuestras camisetas, por lo que no reconocemos realmente su queja.

Si el tamaño es un problema en su caso, no dude en devolvernos las camisetas no utilizadas (incluida la envoltura de celofán original). Después de haber recibido las camisetas en un estado impecable, le reembolsaremos el precio de compra original.

Zeer tevreden, snelle levering en erg blij met bestelde T-shirt.

Website goed overzichtelijk en bestellen kan erg makkelijk. Goed op de hoogte gehouden met betrekking tot levering.

Geen verbeterpunten te bedenken. Service en product viel niets op aan te merken.

Freeridemen

Muy bien...buena calidad diseños espectaculares.

Gerben Lindeboom

Ik kocht hier hele mooie t shirts in een 3 voor 50 actie. 1 vd weinige winkels die deze shirts online verkoopt voor een mooie prijs. Helaas pasten de L shirts mij niet en moest ik ze terug sturen....

Keep it simple !

Misschien de website/store wat upgraden en overzichtelijker maken. Verder zoals hierboven keep it simple! Als dit voor jullie werkt is het goed!

José

Ik heb hier vele malen bestellingen geplaatst en ben uiterst tevreden met de kwaliteit, communicatie, prijs en levertijden.
Op ZEKER een aanrader dus !!

Leontine

Prima service, snelle reactie op de mail en het pakket wordt keurig op tijd verzonden.

Ta. l

Prachtig en Orgineel tshirt als cadeau gevonden.
Hopen dat de kwaliteit de prijs overstijgt....

phil coutant

;

Keurige follow up via email na aankoop. Snelle levering

snelle levering

meer variatie in assortiment.