alberto de bustos

Fatal....las medidas son pequeñas y distintas unas de otras pidiendo la talla L en todas, ademas dos venian sin etiquetas yo poseo 5 camisetas mas de la talla M y me quedan perfectas.
Un gran...
Un gran error

lo mejor la manara de picar (timo) para comprar.

las tendre que regalar porque son de tallaje enano

Maikel Worbts

Perfect

Duidelijke foto's, snelle reactie, mooi shirt

Voor nu geen

Corine Dassen

De ervaring is uitstekend, en de kwaliteit ook

Levering

no one cares

I love your merchandising but not enough products available or out of stock

Ja heel snel en makkelijk proces

Bonnet Jeremy

Very good

1ervaring 3 tshirts

Snelle levering goede shirts als afgebeeld op de website

Tussen tijdse communicatie over bestelling ontvangen zou goed zijn

Reactie MinuteMirth.nl:

Van elke order worden drie geautomatiseerde bevestigingsmails verzonden: orderbevestiging, betaalbevestiging en verzendbevestiging. Dat is ook gebeurt bij deze order. Afhankelijk van de... Van elke order worden drie geautomatiseerde bevestigingsmails verzonden: orderbevestiging, betaalbevestiging en verzendbevestiging. Dat is ook gebeurt bij deze order. Afhankelijk van de beveiligingsinstellingen kunnen deze drie mails terechtkomen in de spamfolder van de klant. Mogelijk is dat ook het geval bij deze order.

Las tallas no se ajustan a la realidad.
He adquirido tres tallas XL y aunque están estampadas como XL son más pequeñas incluso de brazos y abdomen. Casi diría que no es una L

Reactie MinuteMirth.nl:

Hasta ahora no tuvimos comentarios negativos sobre los diferentes tamaños de nuestras camisetas, por lo que no reconocemos realmente su queja.
Si el tamaño es un problema en su caso, no dude en...
Si el tamaño es un problema en su caso, no dude en devolvernos las camisetas no utilizadas (incluida la envoltura de celofán original). Después de haber recibido las camisetas en un estado impecable, le reembolsaremos el precio de compra original.

Zeer tevreden, snelle levering en erg blij met bestelde T-shirt.

Website goed overzichtelijk en bestellen kan erg makkelijk. Goed op de hoogte gehouden met betrekking tot levering.

Geen verbeterpunten te bedenken. Service en product viel niets op aan te merken.

Freeridemen

Muy bien...buena calidad diseños espectaculares.