Ziva bos

Snelle leverig, aar slechte kwaliteit

Ger

Uitstekend

Overwegen een andere bezorgdienst in te schakelen dpd is een ramp

Renderen gekocht, eerste keer klant bij u

Dat voor de goede klantenservice. Ilana (hopelijk schrijf ik het goed) je bent een toppper. Ga zo door.

Super snel en direct geleverd

Klantenservice

Kan me niet bedenken

Danielle

Dat was zeer goed ik werd zeer behulpzaam geholpen en ben dus zeer tevreden
Ps als u nog op zoek bent naar een sponsor ruiter dan houd mijn dochter zich aanbevolen insta Anouk.thiele volg...

Vriendelijke en behulpzaam personeel

Neem een sponsor ruiter om je bedrijf te promoten 😬

Mj

Zeer teleurgesteld in deze webshop en hun klantenservice. Voor €70 aan spullen besteed als cadeau. De verpakking van een borstelset kwam compleet kapot aan, aangezien het een cadeau was en het er...

Zie hierboven

Reactie MHS Ruitersport:

Beste klant,

Ten eerste willen wij u graag bedanken voor uw feedback. Met deze feedback kunnen wij onze service verbeteren en u als klant in de toekomst beter van dienst zijn. Wij vinden het erg jammer dat u het verloop van uw order als negatief heeft ervaren en dat u niet geheel tevreden bent met de ontvangen producten.

Onderzoek in ons magazijn heeft uitgewezen dat het door u bestelde zadeldek geen afwijkende kleur vertoond met de resterende exemplaren in onze voorraad. Het is altijd mogelijk dat kleuren niet 100% overeenkomen met de afbeelding op de website. Dit heeft te maken met het feit dat kleuren op ieder beeldscherm vaak net anders worden weergegeven. Het is daarnaast ook mogelijk dat kleuren binnen één productlijn van dezelfde leverancier onderling afwijken. Dit kan bijvoorbeeld te maken hebben met verschillende materialen ondergrond of simpelweg met een ander verfbad van de stof. Helaas hebben wij als verkoper hierop geen invloed.

Helaas valt een beschadiging aan het verpakkingsmateriaal niet onder de garantie. Het is namelijk onmogelijk om vast te stellen of de verpakking tijdens het transport of het uitpakken is beschadigd. Omdat de producten onbeschadigd zijn kunnen wij hierin helaas geen oplossing bieden.

U kunt de bestelde producten natuurlijk altijd retour sturen en ruilen voor andere artikelen of een cadeaubon.

Richard

Bestelde artikelen bleken niet op voorraad te zijn. Desondanks alsnog snel in huis gekregen. Goede service.

Snelle en goede klantenservice

Geen idee

Pieter

Bestellen besteld bleken producten te zijn, welke niet op voorraad lagen. Hierdoor duurde het wat langer voordat ik ze in huis had. Echter zeer tevreden over kwaliteit en de klantenservice.

Goede klantenservice. Komen na wat er is afgesproken.

Geen idee