Reviews

9.2 / 10
1190 beoordelingen
Schrijf beoordeling

97% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
9.2/10
Info over verloop order
9/10
Snelheid levering
9.2/10
Bestelgemak
9.2/10
Klantvriendelijkheid
9.2/10
Informatie op de website
9/10
After sales
8.8/10

1190 Reviews

anonymous

10/10

Makkelijk bestellen, snel geleverd.

Sterke punten

Snelle levering

Verbeterpunten of tips

Nvt


A. Oude Veldhuis

10/10

Top

Sterke punten

Duidelijke foto's

Verbeterpunten of tips

Geen


anonymous

10/10

Prima

Sterke punten

Goede service bij garantiegevallen

Verbeterpunten of tips

-


Jolanda

7/10

Goed

Verbeterpunten of tips

Tabel met de maten is onduidelijk. Er staat maar 1 maat, maar v welk merk en v pony, shet ik weet t niet. En de retourkosten vind ik teveel.

Reactie MHS Ruitersport:

Hallo! Bedankt voor uw feedback. Op dit moment wordt er door ons hard gewerkt aan een verbetering van onze maattabellen. Wij hopen u in de toekomst daarmee beter van dienst te kunnen zijn.... Hallo! Bedankt voor uw feedback. Op dit moment wordt er door ons hard gewerkt aan een verbetering van onze maattabellen. Wij hopen u in de toekomst daarmee beter van dienst te kunnen zijn. Mocht u, voordat de nieuwe tabellen gereed zijn, vragen hebben over maatvoering van onze producten kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Team MHS Ruitersport


VenB

6/10

Bestelgemak is goed, advies rondom maten ook, maar verzenden met dpd is ronduit waardeloos !!
1,5 week geleden een pakket besteld , volgens dpd bij de verkeerde afgeleverd , de 2 de bezorging...
Bestelgemak is goed, advies rondom maten ook, maar verzenden met dpd is ronduit waardeloos !!
1,5 week geleden een pakket besteld , volgens dpd bij de verkeerde afgeleverd , de 2 de bezorging niet eens aan geweest , kan t nu na ruim 1,5 op gaan halen bij een servicepunt....daar betaal ik geen verzendkosten voor !!!!

Sterke punten

goed met/ in maten voor hele kleine pony's

Verbeterpunten of tips

Een andere pakketbezorger in de arm nemen !!!!! dpd is waardeloos qua afleveren !!! tis niet de 1ste x dat t bij dpd niet goed gaat …..tnt nooit geen last mee....

Reactie MHS Ruitersport:

Hallo, Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het erg vervelend dat de levering van uw bestelling niet naar wens is verlopen. Klachten omtrent de levering van uw bestelling kunt u het beste direct... Hallo, Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het erg vervelend dat de levering van uw bestelling niet naar wens is verlopen. Klachten omtrent de levering van uw bestelling kunt u het beste direct bij de transporteur plaatsen. Zij kunnen mogelijk direct zien waar het is fout gegaan en een passende oplossing bieden. Wij nemen uw feedback in ieder geval mee in onze jaarlijkse evaluatie van onze zendingen. onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team MHS Ruitersport


Anoniem

10/10

Enorm goede service

Sterke punten

Wanneer het product niet goed is helpen ze snel en wordt alles tot in de puntjes geregeld

Verbeterpunten of tips

-


Anoniem

8/10

Goede kwaliteit deken! Snelle verzending


Anoniem

10/10

Fijn dat er een shop is voor onze kleintjes!


Anoniem

4/10

Slecht

Sterke punten

Nee want de maten kloppen niet

Verbeterpunten of tips

Ja wat meer duidelijkheid over foute bezorging, waarom moet de klant er voor opdraaien als het ergens anders bezorgd word. Ik heb er voor betaald dat het thuis bezorgd zou worden. Plus het is niet goed, moet ik alsnog verzendkosten betalen om terug te sturen.


Dirk Flyntropp

9/10

Gemakkelijke website met veel informatie. Veel producten leverbaar.

Sterke punten

Assortiment i.c.m. voorraad