Tien van de Belt

Ik kan het iedereen aanraden om bij de MHS te bestellen!!! MHS is echt heel goed.!!!!

Ga zo door!

Ronaldo Kolck

Echte minimaatjes goed te krijgen maar ook onwijs veel voor grote paarden.

Behulpzaamheid en zeer snelle levertijd.

Clarie Beekman

Mijn bevindingen: Klantgericht/ klantvriendelijk/ zeer snelle levering/ super mooie producten van hoge kwaliteit.

Je kunt met gemak bestellen en het pakketje is ontzettend snel bij je! ik heb wel eens moeilijke dingen besteld maar ook deze kwamen perfect aan! Helemaal super :)

Tina Duindersen

Tijdens mijn zoektocht naar een dekentje voor onze minishetland ben ik telefonisch ontzettend goed geholpen geweest door een medewerker.

Ruime assortiment

Linda Martense

De gratis verzending bracht mij bij MHS

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Snel geleverd.

anonymous

Makkelijk bestellen, snel geleverd.

Nvt

A. Oude Veldhuis

Top

Duidelijke foto's

anonymous

Goede service bij garantiegevallen

Jolanda

Tabel met de maten is onduidelijk. Er staat maar 1 maat, maar v welk merk en v pony, shet ik weet t niet. En de retourkosten vind ik teveel.

Reactie MHS Ruitersport:

Hallo!

Bedankt voor uw feedback. Op dit moment wordt er door ons hard gewerkt aan een verbetering van onze maattabellen. Wij hopen u in de toekomst daarmee beter van dienst te kunnen zijn.

Mocht u, voordat de nieuwe tabellen gereed zijn, vragen hebben over maatvoering van onze producten kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Team MHS Ruitersport

VenB

Bestelgemak is goed, advies rondom maten ook, maar verzenden met dpd is ronduit waardeloos !!
1,5 week geleden een pakket besteld , volgens dpd bij de verkeerde afgeleverd , de 2 de bezorging...

goed met/ in maten voor hele kleine pony's

Een andere pakketbezorger in de arm nemen !!!!! dpd is waardeloos qua afleveren !!! tis niet de 1ste x dat t bij dpd niet goed gaat …..tnt nooit geen last mee....

Reactie MHS Ruitersport:

Hallo,

Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het erg vervelend dat de levering van uw bestelling niet naar wens is verlopen. Klachten omtrent de levering van uw bestelling kunt u het beste direct bij de transporteur plaatsen. Zij kunnen mogelijk direct zien waar het is fout gegaan en een passende oplossing bieden.

Wij nemen uw feedback in ieder geval mee in onze jaarlijkse evaluatie van onze zendingen. onze excuses voor het ongemak.

Team MHS Ruitersport