Gebruiksvriendelijkheid
Informatieverstrekking

hezenberg

snelheid van antwoord

complete offerte, ik miste gasprijs

Reactie Minder.nl:

Hartelijk dank voor uw review.
We hebben geprobeerd om met u in contact te komen naar aanleiding van uw review.
Dit is helaas niet gelukt. Graag hadden we samen met u de ontvangen offerte...
Hartelijk dank voor uw review.
Dit is helaas niet gelukt. Graag hadden we samen met u de ontvangen offerte doorgenomen omdat hij vanuit ons compleet is verstuurd met alle tarieven, zowel elektra als gas. We zouden daarom graag uw verbeterpunt beter begrijpen.
Gelukkig is uw aanmelding correct verlopen.
Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze reactiesnelheid en klantvriendelijkheid.
In de toekomst helpen we u graag weer aan een nieuw zakelijk energiecontract.
Brigitte - Minder.nl

Stichting Burgerinitatief Woudenberg eo

Goed, is via onze vaste contactpersoon gegaan

Vriendelijkheid en kundigheid

Hazeu

snel

aanbod checken op juistheid

Wun Tung

Het was een goede ervaring. Aardige,niet opdringerige medewerkster. Duidelijke uitleg.

Aardig en deskundig

Duidelijke uiteenzetting , vriendelijk geholpen door Sandra

Nee hoor

MP Engineering

Prima geholpen. Makkelijke site. Contactgegevens snel gevonden

De zoekmachine is een handige functie

Al in het begin kenbaar dat bij een nieuwe aansluiting in een bestaand pand alleen via telefonisch contact een aanvraag kan worden gedaan.

Hint

alle aanbieders op een rijtje

hoe weten wij dat de info klopt die wordt gepresenteerd als offline belt wporden er andere tarieven genoemd dan op de website zichtbaar

Reactie Minder.nl:

Hartelijk dank voor uw review.
Fijn dat we elkaar nog gesproken hebben en dat u uw verbetertip heeft toegelicht. Het klopt inderdaad dat de tarieven op onze onafhankelijke energievergelijker soms anders zijn dan de tarieven die een energieleverancier u rechtstreeks aanbiedt.
Goed om te weten: doorgaans krijgen wij de meest scherpe tarieven aangeleverd door de leverancier.
Dit heeft 2 belangrijke redenen:
We onderhandelen speciale actietarieven met de leveranciers
Leveranciers bieden via ons zo laag mogelijke tarieven aan om zo dicht mogelijk bij
de nummer 1 positie in onze vergelijker te komen
Hopelijk heeft onze uitleg u meer duidelijkheid gegeven. En fijn om te horen dat alles verder naar tevredenheid is verlopen! In de toekomst helpen we u graag weer aan een nieuw zakelijk energiecontract.
Brigitte - Minder.nl

VVE