Gebruiksvriendelijkheid
Informatieverstrekking

Hint

alle aanbieders op een rijtje

hoe weten wij dat de info klopt die wordt gepresenteerd als offline belt wporden er andere tarieven genoemd dan op de website zichtbaar

Reactie Minder.nl:

Hartelijk dank voor uw review.
Hartelijk dank voor uw review.
Fijn dat we elkaar nog gesproken hebben en dat u uw verbetertip heeft toegelicht. Het klopt inderdaad dat de tarieven op onze onafhankelijke energievergelijker soms anders zijn dan de tarieven die een energieleverancier u rechtstreeks aanbiedt.
Goed om te weten: doorgaans krijgen wij de meest scherpe tarieven aangeleverd door de leverancier.
Dit heeft 2 belangrijke redenen:
We onderhandelen speciale actietarieven met de leveranciers
Leveranciers bieden via ons zo laag mogelijke tarieven aan om zo dicht mogelijk bij
de nummer 1 positie in onze vergelijker te komen
Hopelijk heeft onze uitleg u meer duidelijkheid gegeven. En fijn om te horen dat alles verder naar tevredenheid is verlopen! In de toekomst helpen we u graag weer aan een nieuw zakelijk energiecontract.
Brigitte - Minder.nl

Goed en snel

goede informatie

n.v.t.

De Wolf Maritime Safety BV - Marco Wisse

Kort en bondig was de benodigde informatie en juist het persoonlijk nabellen op een klantvriendelijke (niet opdringende) manier was goed

persoonlijk contact

op het moment dat ik de offerte wilde accepteren kreeg ik een foutmelding. Na behoorlijk veel zoekwerk bleek het niet aan mijn pc te liggen maar was het aanbod inmiddels verlopen. Het zou fijn zijn... op het moment dat ik de offerte wilde accepteren kreeg ik een foutmelding. Na behoorlijk veel zoekwerk bleek het niet aan mijn pc te liggen maar was het aanbod inmiddels verlopen. Het zou fijn zijn als dat aan het begin duidelijker aan de klant wordt vermeld.

Reactie Minder.nl:

Bedankt voor uw review.
Bedankt voor uw review.
We zijn blij met uw feedback over hoe wij onze service nog verder kunnen verbeteren. We begrijpen uiteraard het verbeterpunt om duidelijker aan te geven dat een aanbod verlopen is. Uw feedback is inmiddels ook doorgegeven aan de afdeling die hierover gaat en aan onze energiespecialisten. Zij zullen de klanten er nog extra op wijzen dat de offerte beperkt geldig is omdat leverancier regelmatig hun prijzen wijzigen.
Mocht u nog vragen hebben dan staan wij graag weer voor u klaar.
Brigitte - Minder.nl

Fysiotherapie J.M. Schotsman

informatieverstrekking

BLOK film & fotografie

Makkelijk, overzichtelijk en vooral snel! 3 punten die ik persoonlijk extreem belangrijk vind, omdat ik zelf niet zo veel verstand van heb.

Overzichtelijke website en ruime keuze, goede inschatting van maandlasten.

Iets meer uitleg voor de jonge gasten onder ons die dit voor het eerste doen.

e.g.s components & equipment

aardige gesprekspartner

pand gegevens, huisnummer op de factuur vermelden

VvE de Pelzerkamp Epe

duidelijke informatie in een prettig gesprek