Nathasja van Dijk

Samen met een uitgebreide groep een mooie reis mogen maken over communicatie en vooral persoonlijke ontwikkeling. Terug naar je kern en je gevoel om te komen vooruitgang. Met de ondersteuning van... Samen met een uitgebreide groep een mooie reis mogen maken over communicatie en vooral persoonlijke ontwikkeling. Terug naar je kern en je gevoel om te komen vooruitgang. Met de ondersteuning van twee toptrainers die je vanuit een positieve intentie verder helpen.

Dewi Friso

Ik ging naar de Informatieavond over NLP bij Mind Academy in Arnhem.
Ik ging naar de Informatieavond over NLP bij Mind Academy in Arnhem.
Het was een fijne en inspirerende avond waarbij er ook persoonlijke aandacht voor vragen was. De trainsters hebben een goede indruk gegeven. Mooi lesmateriaal en een werkelijk geweldige locatie!

Peer Lindekamp

Vanuit Antwerpen was Rotterdam voor mij een goede plek om de informatieavond te bezoeken omdat ik daar ook de training ga volgen. Een levendige en vermakelijke avond waar ik alle informatie en een... Vanuit Antwerpen was Rotterdam voor mij een goede plek om de informatieavond te bezoeken omdat ik daar ook de training ga volgen. Een levendige en vermakelijke avond waar ik alle informatie en een warm welkom mocht ontvangen.

Peer Lindekamp

Het was 'n super mooie ervaring. Veel geleerd over NLP technieken en modellen, over coaching, maar daarnaast heb ik ook veel geleerd over mijzelf. Je komt jezelf vaak tegen tijdens het oefenen met... Het was 'n super mooie ervaring. Veel geleerd over NLP technieken en modellen, over coaching, maar daarnaast heb ik ook veel geleerd over mijzelf. Je komt jezelf vaak tegen tijdens het oefenen met je mede-cursisten, en dat is zo interessant. Het was een TOP ervaring!

Peer Lindekamp

Toen de Practitioner was afgelopen viel ik in een leegte. Ik miste NLP, ik miste het oefenen, de groep en de trainers. Ik wilde door en ik wilde meer. Gelukkig was er nog plaats in de Master en kon... Toen de Practitioner was afgelopen viel ik in een leegte. Ik miste NLP, ik miste het oefenen, de groep en de trainers. Ik wilde door en ik wilde meer. Gelukkig was er nog plaats in de Master en kon ik snel door. Een hele andere, maar minstens zo fantastische reis als de Practitioner.

Hester Mosterd

Ik wist niet meer alles van de Practitioner en dacht het is misschien een goed idee om de verdiepings cursus te volgen. Nu zat de groep in Bergen al vol dus toen ben ik naar Abcoude gegaan. Ik vond... Ik wist niet meer alles van de Practitioner en dacht het is misschien een goed idee om de verdiepings cursus te volgen. Nu zat de groep in Bergen al vol dus toen ben ik naar Abcoude gegaan. Ik vond het een boeiende dag ondanks dat ik een beetje moest wennen dat er andere trainers waren. Maar ik heb er weer wat van opgestoken!

Yvonne Wiggers

Ik heb de Practitioner training als fris ervaren, met veel plezier gegeven door deskundige trainers die volop aandacht hebben voor jou en je proces. Inspirerende verhalen. Interessante... Ik heb de Practitioner training als fris ervaren, met veel plezier gegeven door deskundige trainers die volop aandacht hebben voor jou en je proces. Inspirerende verhalen. Interessante groepsdynamiek en leerzame lesstof. Persoonlijke ontwikkeling staat op 1 dat maakt de training zon onvergetelijke ervaring.
Dank aan Mind Academy!

Yvonne Wiggers

Een dag NLP, ik was er weer aan toe. Fijn om weer bij Huize Bergen te zijn en de trainers weer te zien.
Een groep van 24 mensen waarvan ik er 6 kende uit de Practitioner en Master. Het werd binnen no-time een groep. Lekker geluisterd, geleerd en geoefend!
Ontzettende leerzame dag gehad die ik weer meeneem in mijn hart.

Yvonne Wiggers

Zeer boeiende opleiding, zowel voor ervaren trainers als voor mensen die nog niet veel ervaring hebben voor groepen.
Interessante theorieën geleerd en hele nuttige oefeningen gedaan.
Ik...
Interessante theorieën geleerd en hele nuttige oefeningen gedaan.
Ik heb heel veel geleerd over groepsprocessen en omgaan met weerstand en ongemakkelijke situaties. Ik heb vooral veel geleerd over mijzelf en mijn houding voor een groep.

Milou Keijzer

Beoefening van NLP heeft mijn leven in positieve zin veranderd. Mijn eerste kennismaking met Mind Academy was bij de Informatieavond. Ik was direct helemaal om en schreef me in. Mijn beste... Beoefening van NLP heeft mijn leven in positieve zin veranderd. Mijn eerste kennismaking met Mind Academy was bij de Informatieavond. Ik was direct helemaal om en schreef me in. Mijn beste beslissing ooit.
Wat een prachtige training. Ik voel me vrijer en heb meer zelfvertrouwen.