Mimic

Sylvana

Baby heeft na vier maanden eindelijk een flesje geaccepteerd. Door hard werken van de leidsters bij de opvang. Vooralsnog niet de mimic. Ik wil hem zelf wel nog een keer proberen maar van mij... Baby heeft na vier maanden eindelijk een flesje geaccepteerd. Door hard werken van de leidsters bij de opvang. Vooralsnog niet de mimic. Ik wil hem zelf wel nog een keer proberen maar van mij accepteert ze überhaupt geen fles. Dus duurt nog even… Wel erg mooi ontwerp en zou graag willen dat ze hem over een tijdje accepteert!

Fernanda

I like Mimic as a company because they seem to strive to better their products. I had a chance to test a new bottom that minimizes the bottle leakage issue.

Sissi

Ja. Heel erg tevreden. Baby schakelt vlot over tussen bv en mimic. Leuk dat grote broer ook eens een flesje kan geven tussendoor.

Wendy

Een hele fijne fles, zeker voor kindjes die primair borstvoeding krijgen. Mijn meisje van 4 maanden kan de vorm goed vastpakken, en de manier van drinken is erg natuurlijk. Als de fles bijna leeg... Een hele fijne fles, zeker voor kindjes die primair borstvoeding krijgen. Mijn meisje van 4 maanden kan de vorm goed vastpakken, en de manier van drinken is erg natuurlijk. Als de fles bijna leeg is, zie je aan de binnenkant haar mondje dezelfde zuigbewging maken als aan de borst. Ook het draaisysteem met de hoeveelheid voeding werkt erg fijn! Ze is een fanatieke flesweigeraar, maar deze pakt ze het beste!
Zorg wel dat je de inleg goed vast draait bij borstvoeding, anders heb je n risicotje tot lekken.

Chermaine

Wij zijn super tevreden met de flessen. Ze zijn handig en helpen de kleine met het niet te snel drinken. Juist omdat je kan bepalen hoeveel melk je kleintje binnenkrijgt geeft dat erg veel rust. Bij... Wij zijn super tevreden met de flessen. Ze zijn handig en helpen de kleine met het niet te snel drinken. Juist omdat je kan bepalen hoeveel melk je kleintje binnenkrijgt geeft dat erg veel rust. Bij de andere flessen waren we bang dat alles er weer uit kwam. Het enige waar we soms last van hebben is dat de fles of het dopje bij niet goed dichtdraaien lekt. ( je kan niet goed zien of het goed dicht zit) Buiten dat om echt een aanrader !

Daan

Kwalitatief goede fles, mooi gemaakt en met een goed idee.

Susan

Super Fles! Mijn dochter dronk te snel de fles leeg waardoor alles er zo goed als bijna uit kwam. Reflux klachten werden aanzienlijk minder na het gebruiken van deze fles. En heeft bijna amper... Super Fles! Mijn dochter dronk te snel de fles leeg waardoor alles er zo goed als bijna uit kwam. Reflux klachten werden aanzienlijk minder na het gebruiken van deze fles. En heeft bijna amper krampjes gehad.
Super goede klantenservice en klachten afhandeling.
Na het melden van het probleem lossen ze meteen alles op.
Ook het lek probleem "het nauw sluiten van de borstvoedingscup" zijn ze mee bezig of hebben dit al opgelost.
Ik zou iedereen standaar deze fles aanraden. En het "geemmer" met andere flesjes lekker achterwege laten.

Fleur

Het ontwerp is mooi en technologisch erg slim. Helaas dronk de fles iets te traag voor mijn zoontje. Wel fijn dat je verschillende mogelijkheden heb in een fles en niet telkens een nieuwe dop o.i.d.... Het ontwerp is mooi en technologisch erg slim. Helaas dronk de fles iets te traag voor mijn zoontje. Wel fijn dat je verschillende mogelijkheden heb in een fles en niet telkens een nieuwe dop o.i.d. moet aanschaffen!