9.5/10

peter van veen

Goed ,snelle levering

goed te vinden via internet
snelle levering
kortingen

hoor niks over garantie

Maarten Wilton

Goede website duidelijk en prima informatie over de levering

Simpel daardoor heel goed

Dit niveau vast zien te houden ook bij grote volumes,het succes moet Uw kant uitkomen

L. Oeben

Een aangename kennismaking

Klantvriendelijk en bereid tot uitzondering maken.
Snelle afwikkeling en goede communicatie.

Annebeth Wilton

Ik heb een prachtige kleine schroefmachine besteld voor een bodemprijs; het apparaat is keurig op tijd afgeleverd en voldoet precies aan de verwachtingen. Top dus.

A.B.

Verreweg de beste prijzen en service!!! Top-merk!!

- Goede prijs/kwaliteit
- Goede voorraad. Deze firma was het enigste bedrijf wat daadwerkelijk mijn artikel op voorraad had en de volgende dag kon leveren.
- Snelle bezorging. Had mijn bestelling de volgende dag al.
- De beste service wat ik tot nu toe heb meegemaakt. Vriendelijk telefonisch geholpen en geholpen met aanmelden voor garantie.

Het was niet geheel duidelijk dat voor de extra garantie een extra handeling via internet gedaan moest worden. dat had niet te maken met Mani maar meer met de garantiekaart die bij de machine zat. uiteindelijk heeft een medewerker van Mani mij zeer klantvriendelijk geholpen met aanmelden en is alles gelukt!

jorn

Top aanbieding Bij bestelling van mijn kango 750 s gratis jas

Vriendelijke verkopers, goed aanbieding, bij verkeerde maat jas levering mogenlijkheid tot omruilen.

Eric W

Ik ben dik tevreden over de service en het product. Als ik spullen nodig heb weet ik waar ik ze bestellen ga. Vgr.E.W.

Zeer snelle levering ondanks vakantie periode.
Kleine extra’s met de bestelde spullen mee geleverd.
Leuke acties.

De doos was vrij groot vergeleken met het product.

Ron Verschoor

TOPPIE!!!!

De gehele bestelling is vlekkeloos verlopen! Milwaukee is voor mij een topmerk wat ik sinds 2 jaar gebruik en wat ik iedereen kan aanraden! Ben met mn schuurmachines overgestap van Festool naar Milwaukee en betere machine voor minder geld.

TOPPIE!!!!

Klussenoord

Prima service

Prima service

Hoogakker Bouw & Montage

Afkortzaag besteld milwaukee

Snelle levering en goede producten prima prijs kwaliteit verhouding

helaas geen factuur bij mijn verzending maar dit gaat wel geregeld worden