Kwaliteit producten

Ron Matthee

Nvt

Goed product

Hans Oostmeijer

Goede communicatie en snelle levering

Duidelijke omschrijving en snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring met het aangeschafte product

Werkt gewoon volgens meerdere mensen.

Wim Gohres

Enkele malen olie en additieven bestel voor mijn classic car

Op zich mooie website met veel info.

Op zich mooie website met veel info.

De informatie is op dit moment enigszins verwarrend omdat over synthetische olie staat: Classic Pistoneeze 20w50 is onze meest verkochte olie voor klassiekers
Te gebruiken voor : Deze olie is bij uitstek geschikt voor klassieke voertuigen die op kortere afstanden rijden en minder regelmatig worden gebruikt. Dit product is ook geschikt voor oldtimers met een modern filtersysteem.

Bij de pagina Welke motorolie voor olditmers, volgt uit het schema voor motoren tussen 1951 en 1979 Classic Sport of Classic Performance 20W50. Als ik de webshoppagina bekijk is de Classic Sport 20W60 het beste.

Beschrijf hier uw ervaring met het aangeschafte product

Millers Oil Classic Sport 20W50 wordt voor Jaguars uit de jaren 60 door experts aanbevolen als het beste product.

Martin de Ridder

Mijn eerste en zeker niet mijn laatste bestelling

Hele snelle verzending

Beschrijf hier uw ervaring met het aangeschafte product

Product doet wat het beloofd, mijn motor loopt beter en de brandstof houdt zijn kracht, diverse vrienden willen dit ook meteen gaan gebruiken. Enige minpuntje, de aanduiding op de fles is voor 25 en... Product doet wat het beloofd, mijn motor loopt beter en de brandstof houdt zijn kracht, diverse vrienden willen dit ook meteen gaan gebruiken. Enige minpuntje, de aanduiding op de fles is voor 25 en 50 liter. Beetje lastig als je het op een motorfietstank moet mengen van 16 liter

Auke Poortman

Uitermate klantvriendelijk geholpen

M.A. van Riessen

Gebruik de Millers VSPE power plus; onlangs Millers motor flush aangeschaft

Geen problemen met overmatige klepslijtage

Tevreden over Millers VSPE. Flush gebruikt; motor loopt regelmatiger

M huurman

1ste keer ervaring. Duidelijke website cq shop. Betaling ging zonder problemen (ideal) en verzendwijze en verpakking goed.

Nnb.

Beschrijf hier uw ervaring met het aangeschafte product

Gebruik gemaakt van de aanbieding van 2 flessen "diesel power eco Max" voor de prijs van 1.

Wat mij echter zeer tegen valt, is dat dit product op juni dit jaar eigenlijk niet meer te gebruiken valt (einddatum product).

Dus ik zit nu met een diesel "treatment" voor 1000liter. Ja zoveel rij ik niet aan kilometers voor juni... Dit was niet bekend voor de aankoop, anders had ik dit niet gekocht.

Ben van Delden (particulier)

Professioneel en snel.

Beschrijf hier uw ervaring met het aangeschafte product

Ik heb het nog niet in gebruik genomen omdat de rittenseizoen nog maar kort geleden gestart is.

Wouter Poelvoorde

Duidelijke webshop!
Snelle en correcte service .
Alsook vriendelijk en behulpzaam op een beurs.

Webshop, ervaring, levering, topproducten

Beschrijf hier uw ervaring met het aangeschafte product

Oldtimer draait mooier en beter !