Kwaliteit producten

theo verheijen

Website is duidelijk en helder, het enigste wat ontbrak is een indicatie van de levertijd

overzichtelijk

was hiermee al bekend

Peter Maessen

Ander artikel geleverd dan werd besteld maar desondanks toch tevreden met dit artikel.

Marc Perdieus

Alles ok. Geen opmerkingen .

Beschrijf hier uw ervaring met het aangeschafte product

Erste maal dat wij dit gebruiken en alles lijkt ok.

Wim Gohres

Goede ervaring met dien verstande dat het bedrijf/website kennelijk niet open was van woensdag tot maandag. Dat stond wel op de website, maar niet op een plaats die je tegenkomt als je een...

Mooie gevarieerde website met interessante informatie en goede mogelijkheid om vragen te stellen.

Beschrijf hier uw ervaring met het aangeschafte product

Stop Leak flesje is dichtgemaakt met een sealer die lastig te verwijderen is. Produkten toegevoegd en werking wordt afgewacht. Een papieren trechter of de mogelijkheid om een trechter te brestell

Reactie Millers Oils Benelux:

Geachte heer Ghores,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wat betreft de openingsdagen begin januari werd dit door ons aangegeven op de homepage, bij het betreden van de webwinkel en bij het afrekenen werd dit nogmaals vermeld. Het spijt ons om te moeten lezen dat u het niet heeft gezien. En wat betreft de seal van het product, hier zijn wij ons bewust van maar dit is puur en alleen om lekken van het product tegen te gaan.

Wij hopen u hiermee een passende reactie te hebben gedaan.

Millers Oils Benelux

Zie vorig review

zie vorig review

zie vorig review

beheergroep Mertens BV

Correcte afwikkeling van mijn bestelling

goede productinformatie

Beschrijf hier uw ervaring met het aangeschafte product

nog te vroeg om te kunnen beoordelen; de oldtimers waarvoor ik iets aanschafte worden pas weer in het voorjaar gebruikt.

JAN SLOOTS

Prima.

Snelle reactie gehad op mijn vraag via de mail.

Beschrijf hier uw ervaring met het aangeschafte product

Moeilijk te zeggen, ik heb het product nog maar 1 x gebruikt.

Bestelling #2220

Sinds 2010 bestel ik hier olie voor een klassieker. De levering is altijd volledig en snel

Gewoon goed. Bij alternatieve verpakkingseenheden is er snel en persoonlijk contact geweest om dit te regelen.

Beschrijf hier uw ervaring met het aangeschafte product

De kwaliteit beoordelen is lastig bij motorolie. Sinds de motorrevisie wel altijd Millers classic gebruikt. De motor is na acht jaar van binnen nog steeds schoon. Dat hangt evenwel samen met voornamelijk LPG gebruik, wellicht ook met de oliesoort en detergenten daarin.

De huidige blikken zijn een mooiere verpakking dan de plastic flessen.

Jan

Leuk geschreven kaartje ontvangen bij de bestelling dat wordt gewaardeerd. Ging om het nog niet leverbaar zijn van een plastic stoelhoes.