Kwaliteit producten

Alphons Dijk

Super uitmuntend

goede en snelle levering.

uitstekend

Frans Smeijers

Duidelijke informatie en totaaloplossingen binnen productengamma

Beschrijf hier uw ervaring met het aangeschafte product

Ik gebruik VSPe Power plus Multishot voor mijn beide klassiekers, een Landrover 1966 en VW kever 1965. Het voordeel van dit product is dat het zowel ethanolkiller is als loodvervanger.

Leo Eras

Ik ben tevreden over Millers producten. tijdens een voorlichtingsavond van de KNAC over ethanol een voorraad van diverse spullen gekocht. de ethanol/killer was op, daarom weer nieuw besteld.

het ethanol probleem opgelost en nog een verbetering van de prestaties op de koop toe.

Beschrijf hier uw ervaring met het aangeschafte product

mijn oldtimers voor de winterstop voorzien van tank toevoeging. daarom geen problemen en vlotte start.

Gewoon goed

het weghalen bevalt mij nog het beste

Beschrijf hier uw ervaring met het aangeschafte product

heb het nog niet gebruikt, te zuinige man. ben voorlopig nog met plastic jerrycan, water in de weer om ethanol te scheiden. wel een definitief scheiden van deze rottige rotzooi in de tank. weg weg... heb het nog niet gebruikt, te zuinige man. ben voorlopig nog met plastic jerrycan, water in de weer om ethanol te scheiden. wel een definitief scheiden van deze rottige rotzooi in de tank. weg weg weg

marij brok spee

Geen problemen met bestellen en leveren
Goed advies

Goede service

Auto rijdt zuiniger

Correct

Beschrijf hier uw ervaring met het aangeschafte product

Deze olie is perfect voor mijn classic mini

Prima, zoals het hoort!

Goede telefonische voorlichting

Beschrijf hier uw ervaring met het aangeschafte product

Mijn auto heeft me helaas niet verteld wat ie van de olie vond.

Wim Bouland

goedenavond. Ik gebruik reeds 3 jaren Millers ethanolkiller bij elke tankbeurt voor mijn 6 oldtimers. Bouwjaren van 1925 tot 1973. Ik ben zeer tevreden over het product en ik heb tot nu toe geen problemen ondervonden,zoals die worden beschreven met het gebruik van E 10 benzine. ik denk dat Millers ethanolkiller mijn oldtimers een goede bescherming biedt.

duidelijke uitleg over de eigenschappen en het gebruik van het product.

zie boven

Frank meijer

Goed geholpen aan de telefoon

Goed gebruikt vriendelijk

A. Scheur

Eerlijk gezegd heb ik nog niet veel ervaring met Millers, maar na de 1ste bestelling ben ik zeer tevreden! Ook op mail word snel en correct gereageerd!

Kwalitatief goede producten, duidelijke website met info en snelle,nette levering van de bestelling.

Beschrijf hier uw ervaring met het aangeschafte product

Het product (CataClean) gekocht na aanbevelingen van professionals, die ook bij Millers kopen (zegt ook al genoeg!).