Kwaliteit producten

Erik stam

Goed product en snelle levering

Af en toe kortingsaktie. Wordt gewaardeerd.

Beschrijf hier uw ervaring met het aangeschafte product

Gebruik de 2 takt race olie voor vintage race motoren met hoge toerentallen. Bevalt uitstekend. Nog geen vastlopers meegemaakt.

Van thiel

Goede betrouwbare en snelle levering . Koop voor mijn oldtimers altijd oliën van
Millers

Vlotte afwerking

Ad

Beschrijf hier uw ervaring met het aangeschafte product

Heb nog niet de kans gehad om het voldoende uit te proberen.

U vraagt een score te geven bij After sales, die kan ik niet geven omdat ik daar geen gebruik van heb gemaakt dus heb ik 1 halve ster gegeven omdat U niet de mogelijk heit geeft NVT Niet van toepassing.

Fabrice Closier

Erg goed. Eerst in the UK en dan in Nederland.

Uitstekend en vriendelijke support

R.A.J. d’Hooghe

Duidelijk website. Correcte en snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring met het aangeschafte product

Gebruik het in twee oldtimers. Benzine ook na winterperoide nog prima van kwaliteit.

Ton Koekkoek

Twee bestellingen gedaan; zeer vlak na elkaar. Betrof Evans coolant (watervrij) en prepair vloeistof; 1x 5 ltr (cool & prepair) én 1x 2ltr (cool & prepair).
Beide bestelllingen in één doos...

Twee bestellingen in één doos

Beschrijf hier uw ervaring met het aangeschafte product

Koelvloeistof nog niet vervangen. Over 2 - 3 maanden weet ik meer.

Reactie Millers Oils Benelux:

Geachte heer Koekkoek,

Wij danken u hartelijk voor het schrijven van deze review. Wat spijtig om te moeten horen dat u blijkbaar te weinig stickers heeft ontvangen en wat jammer dat u niet even de telefoon oppakt om dit voorval voor te leggen, ipv. dit meteen openbaar te maken. Normaliter is 1 rode tankdopsticker meer dan voldoende om te laten weten dat er geen water wordt gebruikt in uw systeem maar Evans Coolants. Uw optie om extra stickers mee te sturen, om daarna weg te gooien, is erg zonde vanuit ons oogpunt. Deze stickers worden speciaal gemaakt en zijn hittebestending en moeten weerbaar zijn tegen allerlei vloeistoffen. Ik hoop dat u begrijpt dat deze stickers niet met 2 euro! per stuk betaald zijn. U hoeft deze sticker ook echt niet bij elke service beurt te vervangen.
Misschien handig voor u om aan te geven de volgende keer dat het voor meerdere auto’s zijn om dit soort situaties te voorkomen. Wij zullen u per post nog de gevraagde stickers toezenden maar houdt in uw achterhoofd dat er al duizenden wagens zijn afgevuld en dat alleen een tankdopsticker ook echt voldoet.

Millers Oils Benelux

Piotr

Hartstikke goed leuk

Super

ga vermeulen

Tot op heden goed

niet geconstateerd

Beschrijf hier uw ervaring met het aangeschafte product

moed ik noch uit proberen

Reactie Millers Oils Benelux:

Geachte heer Vermeulen, dank voor uw review maar in onze email over deze review bieden wij u de mogelijkheid om een ervaring achter te laten over onze producten. U wordt nergens toe verplicht door ons en een review plaatsen zonder dat u de producten nog getest heeft, werkt voor geen enkele partij. Daarom zou ik ook graag vriendelijk willen vragen om uw review te herzien of verwijderen zodat andere klanten een correct beeld krijgen. Dat is het uitgangspunt voor het plaatsen van een review.
Alvast hartelijk dank voor de te nemen moeite.

Millers Oils Benelux

Rupert

Prima , snelle levering

Houd ons Goed op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen