Kwaliteit producten

Hans Brok

Had hierover gehoord bij Gruyters en de Jong dus opgezocht en al een keer gebruikt de motor loopt er prima op en hoop ook dat hij dat blijft doen heb een mercedes E200 waar ik niet graag stukken...

Beschrijf hier uw ervaring met het aangeschafte product

Heb ik vooral van hpren zeggen zit in de dagelijkse organisatie van de mercedes Heckflosse register en wl dit nu in het info bulletin als onderwerp plaatsen met de informatie die bij de flakon zat.

Peter Maessen

Snelle levering via post. Goede info op website.

Beschrijf hier uw ervaring met het aangeschafte product

In afwachting van effecten op motor en brandstofsysteem.

R van Spijk

Razend snelle levering....chapeau!!

Don Vernooy

Goede uitleg, snelle leverin

Compleet programma om de oldtimer te beschermen

Nog geen ervaring!
In de winter staat mijn oldtimer in de stallling

Van Didden Automotive

Super!!! snelle reactie op een email. duidelijk advies goed beter of best. zodat je kostte technische keuze kan maken.

mooie duidelijk website, waar alles omschreven staat in makkelijk en snelle leesbare koppen. tevens goed op telefoon.

Beschrijf hier uw ervaring met het aangeschafte product

de ethanol killer zijn we zeer tevreden over, ideale uitkomst voor de E10 problemen.

theo verheijen

Website is duidelijk en helder, het enigste wat ontbrak is een indicatie van de levertijd

overzichtelijk

was hiermee al bekend

Peter Maessen

Ander artikel geleverd dan werd besteld maar desondanks toch tevreden met dit artikel.

Marc Perdieus

Alles ok. Geen opmerkingen .

Beschrijf hier uw ervaring met het aangeschafte product

Erste maal dat wij dit gebruiken en alles lijkt ok.

Wim Gohres

Goede ervaring met dien verstande dat het bedrijf/website kennelijk niet open was van woensdag tot maandag. Dat stond wel op de website, maar niet op een plaats die je tegenkomt als je een...

Mooie gevarieerde website met interessante informatie en goede mogelijkheid om vragen te stellen.

Beschrijf hier uw ervaring met het aangeschafte product

Stop Leak flesje is dichtgemaakt met een sealer die lastig te verwijderen is. Produkten toegevoegd en werking wordt afgewacht. Een papieren trechter of de mogelijkheid om een trechter te brestell

Reactie Millers Oils Benelux:

Geachte heer Ghores,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wat betreft de openingsdagen begin januari werd dit door ons aangegeven op de homepage, bij het betreden van de webwinkel en bij het afrekenen werd dit nogmaals vermeld. Het spijt ons om te moeten lezen dat u het niet heeft gezien. En wat betreft de seal van het product, hier zijn wij ons bewust van maar dit is puur en alleen om lekken van het product tegen te gaan.

Wij hopen u hiermee een passende reactie te hebben gedaan.

Millers Oils Benelux

Paul Palthe