Prima samenwerking; zaken worden vlot opgepakt

Ok, dit is eerlijk... Super betrouwbaar. Soms te goed voor de klant = niet goed voor jezelf. Wees iets strenger en verhoog je prijzen.

Samlex Europe b.v.

Meedenkend, creatief en rap van antwoord cq oplossingsgericht.

Ik laat bij hun wel eens nieuwe concepten (websites) tekenen of tekenen en bouwen in Wordpress. Remco en Marcel vind ik erg goed in hun design skills, ze komen toch iedere keer met iets wat ik... Ik laat bij hun wel eens nieuwe concepten (websites) tekenen of tekenen en bouwen in Wordpress. Remco en Marcel vind ik erg goed in hun design skills, ze komen toch iedere keer met iets wat ik helemaal verwachtte of de verwachting wordt overtroffen. De developers leveren bij een maatwerk theme in Wordpress keurig de website op en is netjes gemaakt in goede code, nog nooit problemen gehad na updates van Wordpress. Ik ga zeker meer concepten door hun laten uitwerken in de toekomst, goed bezig mannen!

Noizezz

Wij zijn erg tevreden over de samenwerking met Miller Digital. Ze denken goed mee. Dingen worden snel en accuraat opgepakt. Resultaten zijn goed. Ik beveel Miller Digital zeker aan.

Fysiotherapie ‘t Fontainehoff

Snel en efficiënt . Sterk in adviseren .

Mij ervaring met Miller Digital is gewoon goed.