Snelle levering en goed product zo als beschreven gemakkelijk te plaatsen en geeft veel licht

Jack HairStyle

Mooi product goed licht snelle levering

Christian

Unkompliziert, kompetent, gute Qualität, schnelle Lieferung!

Goed advies, maar verkeerde levering! We kregen drivers van 240 V (goed) en LED strips van 12 V. (niet conform advies)

Reactie MiLightwinkel:

Beste, Bedankt voor uw bericht. Helaas kan het voorkomen, in een magazijn waar veel mensen werken, dat er af en toe een foutje wordt gemaakt. Ik zie dat mijn collega van de klantenservice dit... Beste, Bedankt voor uw bericht. Helaas kan het voorkomen, in een magazijn waar veel mensen werken, dat er af en toe een foutje wordt gemaakt. Ik zie dat mijn collega van de klantenservice dit probleem inmiddels voor u heeft opgelost!

Het bestelde item werd niet zoals op de site staat nog dezelfde dag verstuurd en bij diverse statements op de site staat een * maar nergens is na te lezen wat dit nu precies inhoudt. Maar het meest... Het bestelde item werd niet zoals op de site staat nog dezelfde dag verstuurd en bij diverse statements op de site staat een * maar nergens is na te lezen wat dit nu precies inhoudt. Maar het meest stoort nog die vervelende altijd terugkerende email om vooral een feedback achter te laten waarvan de verplichte afmeld funktie niet functioneert :(
Als afspraken niet worden nagekomen maar het voor mij al niet meer uit of het product voldoet.

Reactie MiLightwinkel:

Beste, Wat vervelend dat u een negatieve ervaring heeft ondervonden met ons postorderbedrijf. Voor meer uitleg verzoek ik u een email naar onze klantenservice te sturen zodat wij u een passende... Beste, Wat vervelend dat u een negatieve ervaring heeft ondervonden met ons postorderbedrijf. Voor meer uitleg verzoek ik u een email naar onze klantenservice te sturen zodat wij u een passende oplossing kunnen bieden.

Masson

Un peut déçu''' d'après le Mail envoyé me disant que les câble était compris dans cette commande' (`et bien pas du tout''' )
Heureusement que j'ai pris deux lots de câbles !.. Sinon a part...
Heureusement que j'ai pris deux lots de câbles !.. Sinon a part cette
Erreur qui aurrai pus me mètre dans l'enbara donc 2 étoiles de moins pour cette information fausse''''

Reactie MiLightwinkel:

Nous ne comprenons pas très bien ce que vous voulez dire. Je voudrais vous demander de nous envoyer un courriel avec des photos pour nous soutenir afin que nous puissions vous proposer une solution... Nous ne comprenons pas très bien ce que vous voulez dire. Je voudrais vous demander de nous envoyer un courriel avec des photos pour nous soutenir afin que nous puissions vous proposer une solution adaptée.

JEROME

Panneau LED = 4 soudures intérieures dessoudées sur 4 = NUL !

Bonjour,

Quel problème ennuyeux.
Veuillez contacter notre service clientèle par e-mail afin que nous puissions vous proposer une solution appropriée.