Vandaag besteld, morgen in huis

Top, precies wat je als klant verwacht.

Goede ervaring

Marcus S.

Super schneller Versand. LEDPanel und Rahmen war einfach anzubringen.

Voor de 2e keer een bestelling gedaan. Helaas nog niet ontvangen vanwege lange levertijd. Hiervan pas bericht gekregen na zelf telefonisch kontakt gezocht te hebben. Dus iets mindere ervaring deze... Voor de 2e keer een bestelling gedaan. Helaas nog niet ontvangen vanwege lange levertijd. Hiervan pas bericht gekregen na zelf telefonisch kontakt gezocht te hebben. Dus iets mindere ervaring deze keer.

Leuke producten voor een goede prijs.

Beste klant,

Mijn excuses voor het ongemak. Dit is niet hoe wij ons willen onderscheiden in onze service! Voor meer informatie verzoek ik u contact op te nemen met onze klantenservice!

frank van den dries

Late levering en 1 lamp brandt niet (van de twee)

Reactie MiLightwinkel:

Beste Klant, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend dat uw product op deze manier bij u is aangekomen, dit is uiteraard niet de bedoeling! Om u te kunnen voorzien van een passende oplossing,... Beste Klant, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend dat uw product op deze manier bij u is aangekomen, dit is uiteraard niet de bedoeling! Om u te kunnen voorzien van een passende oplossing, wil ik u verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice.

Müller

Wäre bis jetzt nicht angekommen!

Reactie MiLightwinkel:

Sehr geehrter Kunde, Vielen Dank für Ihre Rückmeldung. Wir bedauern es sehr, dass Sie Ihre Bestellung noch nicht erhalten haben. Um dieses Problem für Sie lösen zu können, wenden Sie sich... Sehr geehrter Kunde, Vielen Dank für Ihre Rückmeldung. Wir bedauern es sehr, dass Sie Ihre Bestellung noch nicht erhalten haben. Um dieses Problem für Sie lösen zu können, wenden Sie sich bitte an unseren Kundendienst.

Rman Design

Negatief! 2 dozen materiaal besteld en betaald en er maar één gekregen. Een mail hierover gestuurd maar er werd niet eens op gereageerd! Zelfs één ster is al teveel maar je moet er één kiezen anders... Negatief! 2 dozen materiaal besteld en betaald en er maar één gekregen. Een mail hierover gestuurd maar er werd niet eens op gereageerd! Zelfs één ster is al teveel maar je moet er één kiezen anders kun je dit niet verzenden.

Reactie MiLightwinkel:

Beste Klant, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend dat u uw product(en) nog niet heeft mogen ontvangen. Om dit voor u op te kunnen lossen wil ik u verzoeken contact op te nemen met onze... Beste Klant, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend dat u uw product(en) nog niet heeft mogen ontvangen. Om dit voor u op te kunnen lossen wil ik u verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice zodat u uw product(en) snel in ontvangst mag nemen!