Martin v D

Voor een particulier is adverteren EX Btw zeer verwarrend want alle advertenties gaan uit van een bepaalde prijs en dit geeft een zeer vertekend beeld, ook graag het bestelde leveren op de doos...

Reactie MiLightwinkel:

Beste Martin,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat het niet geheel naar verwachting was. Vanwege onze groothandelaren website en expertise daarin hebben wij hiervoor gekozen. Wij hopen dat u contact met ons opneemt voor enige vragen of opmerkingen.

Anna

Goed. Eerste levering was verkeerd, maar de volgende dag werd het correcte pakje geleverd na een email aan de after sales dienst.

Anonym

LED Panels bestellt und sehr schnell und unkompliziert geliefert. Topp!

BELLEKENS GERT

De eerste keer dat ik een bestelling heb willen doen liep er vanalles verkeerd. Deze liep de bestelling OK behalve dat de bestellingen voor de High Bay lampen van 200 watt en 6000 K niet waren zoals...

Reactie MiLightwinkel:

Beste klant,

Bedankt voor uw bericht. Spijtig om te horen dat onze service niet geheel naar verwachting was. Wij proberen u altijd zo goed mogelijk te helpen en te woord te staan. Wij hopen ook dat als u nog enige vragen of opmerkingen heeft, u contact met ons opneemt.

Anna

Prima product, snelle levering

fichter

J'ai été très surpris par la rapidité de la livraison et par les prix très avantageux de vos produits
A recommander

Goede service, praktische lamp voor onze toepassing, alleen de verzendkosten zijn te hoog.

Carl C.

Goede Prijs en snelle verzending, Super!

Benjamin Brudde

Alles super geklappt!