Miky.nl

JA ALBERTS

Goedkoopste internet abonnement en altijd internet. Goede verbinding en maandelijks een rekening zodat je eventuele niet gewenste transacties snel ziet.

Tips en verbeterpunten voor Miky

Wanneer in een maand meer dan 500euro wordt verbruikt mag men wel effe waarschuwen want ik betaal ook voor een kind van mij en dan is het aan het eind van de maand effe schrikken en harken om het geld binnen te krijgen.

L PUT

Geen gezeur, gewoon goed !

PM VAN HERWIJNEN

Goedkoop

Tips en verbeterpunten voor Miky

Betere afstemming met gekozen provider

MEC T HART

Goede aanbiedingen
Duidelijke site

JAM HANSEN

Je wordt keurig en beleefd geholpen tijdens mijn telefoontje, als je ophangt weet je gewoon precies wat je wilde weten.

Kan niets bedenken

MJH HAGEDOORN

Was goed geregeld.

weet ik niet zo meer.

B ELFRING

Overgang van prepaid naar abonnement was goed en netjes te woord gestaan

Tips en verbeterpunten voor Miky

Bij overgang kon ik app niet gebruiken bleef fout meldingen geven 3 X moeten bellen lange wachttijden naderhand van klantensevice beloofd gekregen 100 punten die moeten nog gemaakt worden niet iets beloven en dan niet doen

Reactie Miky.nl:

Geachte heer Elfring,

Bedankt voor uw reactie op feedback Company. Wij vinden het fijn dat u netjes te woord bent gestaan en dat de overgang naar uw abonnement goed verliep.
U gaf aan dat u bij de overgang een app niet kon gebruiken en lange wachttijden had bij de klantenservice. Ik neem graag contact met u op om uit te zoeken wat er aan de hand is met uw app. Ook gaf u aan dat er punten zijn toegekend die u nog niet ontvangen heeft.

Ik zal contact met u opnemen om dit te bespreken.

Tessa
Miky Klantenserivce

IM van Nassau

Prettig, netjes en geduldig geholpen, duidelijk

A BERGMAN

Snelle en correcte levering

MA VAN BREE

Goed,snel,betrouwbaar. Komen afspraken na.

Geen verbeterpunten gevonden.