Chantal ten Haken - Warande

Tot op heden prima! Eager People kan snel schakelen, is flexibel, goed bereikbaar en we hebben goed contact.

Zie bovenstaande (onderdeel - Wat vond u van de dienstverlening van Eager People?)

- De laatste periode is er veel wisseling geweest binnen de accountmanagers (vaste aanspreekpunt). Een tip is dan ook om de wisseling van de accountmanager te beperken.
- Heldere communicatie t.o.v. de verandering van de minimale oproep van 3 naar 4 uur. Nieuwe tarieven (2018) zijn ontvangen, maar mocht explicieter vermeld worden. Dit gaan ten kosten van de flexibiliteit. Tip is om dit beter te communiceren.

AxionContinu

Kwalitatief zeer goed! Flexibel en snel. Werkelijk alle medewerkers die langskomen zijn zeer accuraat, klantvriendelijk en werken zeer netjes!

Sterk in het meedenken en het zoeken naar oplossingen.
Jullie zijn flexibel en denken graag mee.

Blijf vooral doen, waar je goed in bent!

PCH Dienstengroep

Goed! PCH dienstengroep is tevreden over de huidige dienstverlening van en samenwerking met Eager People.

Het type mens wat Eager People levert aan PCH dienstengroep is kwalitatief goed. De medewerkers van Eager People zijn op tijd, representatief, hebben de basisvaardigheden goed onder de knie, willen graag meedenken in het hele proces en zij pro-actief. Daarnaast werkt het digitale verloningssysteem (online accorderen van de uren) ook erg prettig.

Medewerker van Eager People missen soms wat specialistische kennis. De medewerkers zorgen zelf ook niet echt voor een verdiepingsslag in hun functioneren. Tip: laat de medewerkers extra trainen op punten waar nodig.

Goed. Wij huren op flexibele basis regelmatig medewerkers in van Eager People.

Heel goede en snelle communicatie. Ze luisteren goed naar onze wensen en vullen dat ook in!

Het is weleens voorgekomen dat een medewerker niet helemaal paste binnen onze organisatie. De tip is: stem de medewerker goed af op de specifieke wensen van de opdrachtgever. Liever geen medewerker als hij/zij niet 100% past.

Ik ben erg tevreden. Het is allemaal soepel verlopen. Ook fijn dat jullie actief meedenken over de opdracht.

Actieve communicatie.

Geen specifieke verbeterpunten.

Goed. Wij zijn een bedrijf dat gespecialiseerd is in audiovisuele oplossingen en huren regelmatig medewerkers van Eager People in voor magazijnwerkzaamheden en hulp bij installaties op locatie.

Gemotiveerde medewerkers, ongeacht de werkzaamheden.

Het zou fijn zijn als jullie medewerkers in het bezit zijn van een VCA-diploma zodat we ze nog breder kunnen inzetten.

Eager People heeft ons geholpen bij de ingebruikname van een gerenoveerd kantoorpand. Ze hebben de gebruikers op hun eerste werkdag in dit pand ontvangen en wegwijs gemaakt.

De medewerkers zijn ontzorgend, enthousiast en communiceren prettig.

Neem de ervaringen -m.b.t. de inzet- die we samen hebben opgedaan mee in het advies richting de volgende opdrachtgever!

Prima. In het begin wat opstartissues maar die zijn goed en netjes verholpen.

snel een geschikte kandidaat

Geweldig! Ze hebben me super geholpen.

Accuraat, snel, persoonlijk.

Jullie zijn te bescheiden. Wees trots en laat jezelf zien aan de wereld!

Naar behoren

Snelle invulling van de juiste persoon voor de werkzaamheden

?