Johnson Health Tech. Netherlands B.V.

Prettige dienstverlening, waarbij de communicatie helder, eerlijk en volledig is gebleken.

Snel, professioneel, volledig, eerlijk, onderscheidend

Vooralsnog geen verbeterpunten : )

Aannemersbedrijf Bos & Zn.

Ik ben erg tevreden over de dienstverlening van MijnStudent. Bij veel van onze projecten zetten we de hulp van de studenten in.

Snelle en correcte communicatie. De medewerkers werken graag hard, zijn slim en denken mee!

Ga zo door!

Koninklijke Saan B.V.

Wij zijn erg te spreken over de inzet van de medewerkers van MijnStudent. De jongens willen graag verhuizen en zijn beleefd tegen onze klanten.

De medewerkers begrijpen snel wat de bedoeling is.

A.

Absoluut aan te raden! Een bedrijf met integriteit! Ik was klant toen zij nog voor particuliere personen klussen deden (nu alleen voor zakelijk). In dit geval flink opknappen van een appartement,...

Nu (1.5 jaar later) bleek dat een deel van de klus toch niet goed gedaan was; er was schade. Mijnstudent heeft dit snel en vooral ook eerlijk afgehandeld!!
Een bedrijf dat goed werk levert en de verantwoordelijkheid neemt als dat een keer niet helemaal goed gaat raad ik graag aan.

Geen verbetertips!

Jac. Molenaar en Zn. B.V.

Gaat goed, de medewerkers die komen helpen kunnen goed samenwerken met vaste personeel.

Ad hoc kan er snel geschakeld worden indien mogelijk.
De verhuismedewerkers werken ijverig mee.

In een korte periode meerdere projecten met succes afgerond ism MijnStudent: goede samenwerking, snelle reactie, flexibel personeel en erg meedenkend!

^

Zéér goed. Ik word goed op de hoogte gehouden en met regelmaat gebeld,

Snelle handelen
Zoals het er nu naar uitziet weten Laura en Jaron een goede inschatting te maken welke kandidaten goed bij het gestelde profiel passen.

Tot nu toe nog geen verbeterpunten. Ik ben blij met de gang van zaken.

Gijs Heutink Advocaten

Altijd goed! We huren vaker in bij MijnStudent en zijn altijd tevreden.

De medewerkers zijn altijd op tijd, bereidwillend, denken mee en weten goed van aanpakken.

Alle medewerkers voldoen unaniem aan de eisen! Super goed!

Marcella BV

Snel, goed, juiste persoon op de juiste functie.

Snelheid van het plaatsen en de kennis van de medewerkers.

Universiteit van Amsterdam

Naar alle tevredenheid.

Goede communicatie met de leidinggevenden die tevens in samenspraak met ons als opdrachtgever duidelijke roosters maakte voor de studenten. De studenten die voor een periode van 8 weken voor ons hebben gewerkt waren allen erg gemotiveerd, flexibel en zelfstandig.