8.5/10

Prima ervaring

Vaex trucktrading

Snelle verzending en goede service

goede website

Wolfgang Arendse

Ik ben langs geweest voor een biminitop,
en ben super geholpen,
en heel erg tevreden.

netjes werk afgeleverd.

via navigatie klopt het adres niet helemaal.

Snelle service

b.kruijthoff

Goede producten en snel geleverd

s avonds besteld andere dag in huis

nee geen verbeterpunten

Veel keuze, alleen wat onduidelijkheid over de levering. We kregen vrijdag bericht dat het was aangeboden bij DHL maar toen hij de woensdag daarop nog niet binnen was contact opgenomen. Kreeg te...

Veel aanbod

De website mag iets overzichtelijker we hebben doordat we niet goed gekeken hebben de bimini top te klein besteld (keek haar de hoogte en breedte) en ging ervan uit dat ze minimaal 150 cm lang waren, helaas hebben wij de 130 cm besteld, daar kwam ik achter toen hij al op de boot was bevestigd

Reactie Mijnnaaiatelier.nl:

Hallo mijnheer , Wat vervelend om te horen dat het niet helemaal goed is gegaan. Deze biminitop word vaak verstuurd vanaf een andere locatie als we hem zelf niet meer hebben. Er word dan een verzendlabel aangemaakt maar de biminitop gaat vaak dan pas de volgende dag de deur uit. U kunt dit volgen volgens ons track en trace systeem welke u van iedere stap op de hoogte houdt . Heeft u die niet gehad? Daarnaast is deze biminitop meestal een voorraad product en had u hem gerust mogen ruilen als u even contact met ons had opgenomen. Echter zijn we op het moment dat u deze review schrijft 5 weken verder dus zou het verstandig zijn geweest eerder contact met ons op te nemen. Wij hadden hier altijd samen uitgekomen maar dan moeten we wel de kans ervoor krijgen. Wat de maatvoering betreft wij hebben Op de site geprobeerd zo duidelijk mogelijk te zijn over de lengte, breedte en hoogte mocht u daar aan twijfelen dan is het altijd verstandig ons even te bellen. Mochten we u nog ergens mee kunnen helpen dan horen we dat graag.
Mijnnaaiatelier.nl

Wybe Klaassen

Kleine bestelling gedaan, netjes de volgende dag binnen. prima service ook!

service
klantvriendelijk
snelle levering

Goed spul en snelle levering!

Pascale Lesage

Goede service en spullen.

Klantvriendelijk, snel

Rieta

Duidelijk site, snelle levering

De maten erbij zetten van de inbus, nu lijkt het alsof dit universeel is, maar helaas paste het niet in mijn biminitop