8.5/10

Prima service!

Goede communicatie, snelle levering

Clifford Francis

Top service en snelle levering

MAAP

Snel en goed, topzaak!!

Boutjes waren iets moeilijker te vinde onder naam

Gerrie Waijop

Ik heb hier een zeil laten maken voor mijn boot het betreft een zonnescherm tbv het afdekken de ramen
Heb zelf een mal gemaakt en deze aangeleverd na een week kon ik het al ophalen en het...

Je word goed te woord gestaan en uitleg geven hoe je het moet monteren zelfs als je alleen informatie wil voor de toekomst wat betreft een biminitop te monteren.

Geen ga zo door

Silvia van Dijk

Duidelijke site

duidelijk en snelle levering

B van Dusseldorp

Zeer goede ervaring

Snel , goede prijs en goede kwaliteit

Nvt

Slob

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding

Scherpe prijs

Marco

Heb ik een prachtig verandazeil laten maken en direct aangegeven dat dit op het zuidwesten in het buitengebied geplaatst wordt, zijn de ovaalogen bij de eerste de beste hardewind uitgescheurd.

Neem je verantwoordelijkheid herstel je fout gewoon, dit is nu eenmaal ondernemersrisico

Reactie Mijnnaaiatelier.nl:

Hallo mijnheer,
Uiteraard vinden wij het ook spijtig te horen dat wij niet tot elkaar konden komen. Echter is het zeil op de plek van de tourniquetkouzen dubbel uitgevoerd. Het zeil kan tegen een flink stootje wind en er is bij ons werkelijk nog nooit een zeil teruggekomen waar dit bij gebeurd is. Ook geven wij aan dat als het echt hard waait of stomt het zeil altijd op te rollen uit voorzorg. Wij kunnen alleen maar concluderen dat het zeil aan te grote krachten blootgesteld is de ogen waren door dubbeldik vrachtwagenzeil van 630 gram compleet uitgescheurd. Wij begrijpen dat dit vervelend is maar hier kunnen wij niets aan doen. Ik vond dat de aangeboden reparatie voor €45 heel schappelijk was om er een complete nieuwe zijkant aan te zetten . TIP> Pas op met storm rol het zeil op!
Peter
Mijnnaaiatelier.nl

Hetty

Snel. Makkelijk.behulpzaam en correct

Op de mobiele versie is de webshop wat moeilijker te vinden.