8.2/10

Positief

Bestelling ging snel.

Zou zo niet weten.

Renate de Jonge

Heel fijn en toegankelijk! Super leuk personeel en ook nu een heel gezellig, maar vooral een goede brasserie!

Eerlijk, vlot, makkelijk, goed!

Ik weet niets....

Sybren Ian Pouls

Normaal ga ik alleen fysiek shoppen, maar nu ik de online webshop ook heb gevonden ga ik hier vaker shoppen

Simpel en gemakkelijk opzet van de website

Roelien Prenger

Super goed wat een prachtige kleding ga nu op zoek naar shirts maar wordt moeilijk er zijn zoveel mooi

Mooi jasje besteld

Goed telefonisch advies over de maat van een shirt!

Niet geweldig

Graag een mail ter bevestiging dat jullie mijn retour ontvangen hebben!!

2 blousen bestelt omdat ik twijfelde over de maat. De bestelling werd bevestigd, maar 2 dagen later ontving ik 4 mails over het niet op voorraad hebben van 1 blouse. De ene mail gaf aan dat maat M... 2 blousen bestelt omdat ik twijfelde over de maat. De bestelling werd bevestigd, maar 2 dagen later ontving ik 4 mails over het niet op voorraad hebben van 1 blouse. De ene mail gaf aan dat maat M niet voorradig was en de andere mail zei maat L. Vervolgens kreeg ik een verzendbevestiging van de wel leverbare blouse, ook via postnl. Een ruime dag later kreeg ik wederom een mail dat de blouse dermate beschadigd was dat deze ook niet verzonden zou worden en daarmee de bestelling geannuleerd. Sit gehele proces duurde zo'n 5 dagen en precies in die tijd was de blouse elders uitverkocht. Samengevat: een vreemd proces, waarbij lijkt of het voorraad beheer niet goed werkt en ik uiteindelijk geen blouse heb. Dit proces zegt mij wel dat ik helaas niet meer bij jullie zou bestellen.

Tijdens bestellen waren de 2 maten die ik nodig had nog beschikbaar, waardoor ik bij jullie heb bestelt.

Voorraadbeheer real time

Product via minto besteld maar nooit ontvangen, was niet leverbaar. Dus site niet up to date.

updaten site