8.2/10

Herma Klein - van der Schuit

Zeer goede service.

Snelle levering en terugstorting van het aankoopbedrag.

Geen.

Prachtig bedrijf, uitstekende en enthousiaste medewerkers. Top!

Het personeel!

Meer parkeerruimte

Geweldig

Fia Van Delden

Goed. Mooie winkel. Veel keus.

Ja. Mooie producten. Snelle levering.

Kan niks bedenken.

Noes

Prima, ruimte voor verbetering

Makkelijk navigeren, snel duidelijkheid over verzending en eventuele kosten.

#1 Foto met model zodat je online nog beter kan zien hoe het product zit. #2 afmetingen, dus bij jas hoelang bij welke maat en indien model is gebruikt ook weergeven welke maat het model maat tegen... #1 Foto met model zodat je online nog beter kan zien hoe het product zit. #2 afmetingen, dus bij jas hoelang bij welke maat en indien model is gebruikt ook weergeven welke maat het model maat tegen referentie lengte/maat. #3 Alle emails die ik ontving zodra ik de order had geplaatst waren er teveel en verwarrend vanwege naam. Ik had bij Miinto besteld en toen kreeg ik opeens ook emails van mijnmodewereld. Ook emails met deels dezelfde info. Niet intuïtief waardoor ik tijd aan iets moet besteden om te begrijpen hoe het zit. #4 Als een product niet voorradig blijkt 1 email sturen met foto's en status. #5 Klant mogelijkheid geven om bestelling te annuleren als 1 artikel niet voorradig blijkt. Pas laten afsturen zodra alles van de order aanwezig is of akkoord heeft van de klant. Voorbeeld: wanneer een klant 2 maten besteld ter vergelijk dan is het doel van de bestelling om te vergelijken. Dit kan niet zodra er opeens 1 artikel niet meegeleverd wordt. Klant moet dan bestelling kunnen terugtrekken. #6 Deze oplossing komt dan ipv kortingsbon te besteden binnen 1 week. Elke klant weet dat het een wolf in schaapsoutfit is, niet oprecht, maar commercieel belang.

Gerrie van Rhijn

Snel met iets omruilen alleen jammer dat ik weer bij post ml moest betalen

Omruilen dat je niet hoeft te betalen

Janet

Vanoutrive

Zeker aan te bevelen

Super service

Zeer klantvriendelijk

snelle reactie bij rectificatie postcode