Steenbergen

Bestelde rvs parkers. Zouden volgende dag geleverd worden. Direkt na ideal betaling al bericht dat het 4 dagen later zou worden. Na 1 week nog niets ontvangen. Telefoon nemen ze ook niet op

Ger

Van de juiste verzending kun je weinig van op aan. Eerst 1 dag vertraagt, nu wordt het volgende week maandag pas verzonden.

Ton

Netje en snel een chat opgestart en kreeg hier de juiste feedback, dat is al een groot pluspunt.
de verzending liep ook goed en normaal en de
producten zaten goed verpakt ondanks het...

FS Projecten

Heb bestelling gedaan van een Nedco schuifrooster 350 x 300zou de volgende dag in huis zijn
helaas werd een week later ( ondertussen gebeld ( werd niet opgenomen en via de app geen reactie tot...

Beste FS Projecten,

Allereerste excuses voor de slechte gang van zaken. Dit is zeker niet hoe we normaal gesproken werken.

Ik zie dat ondertussen het juiste artikel is aangekomen (op 12 februari) en het uiteindelijk gelukkig toch is opgelost.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geĆÆnformeerd en iets van het slechte gevoel te hebben weggenomen.

MijnIJzerwaren.nl

Donderdag bestelling geplaatst. Dinsdag nog niks binnen. Telefonisch onbereikbaar. Per mail word niet gereageerd, chat? Nog steeds wachtend op antwoord. Eerste keer besteld. En vermoedelijk de...

Beste Edwin,

Vreemd, we zijn gewoon beschikbaar op telefoon, mail en chat. Kun je een mail sturen naar klantenservice@mijnijzerwaren.nl met uw bestelnummer? Ik kan op uw e-mailadres geen bestellingen (of mails) bij ons vinden.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. Ik hoor graag.

MijnIJzerwaren.nl

Enkele weken geleden heb ik hier tochtstrips gekocht. Deze waren in eerste instantie niet aangekomen. Gelukkig is dit opgelost! Bedankt.

Snelle hulp via de chat en artikel volgende dag al in huis.. Volgende keer ga ik weer hier bestellen.

Snelle levering! Donderdag besteld , vrijdag bezorgd. Prima!

Vermunt

Zeeeeeer slechte ervaring. Zes weken moeten wachten op een Nemef-cilinder terwijl dit blijkens de Nemef-klantenservice gewoon in voorraad was. Na diverse rappels werd een cilinder met andere maten...

Beste meneer Vermunt,

Vervelend dat u zo lang heb moeten wachten op de cilinders. En vreemd dat de klantenservice meldt dat ze op voorraad zijn maar ze niet aan ons uitleveren. Het is namelijk zo dat we deze cilinders direct bij Nemef bestellen wanneer uw bestelling binnenkomt. Waarom het dan toch zo lang duurt tot we ze van de fabrikant krijgen, vragen we ons dan ook af.

We gaan hierover met ze in gesprek. Helaas is dit niet de eerste keer in deze cilinders. Erg jammer dat u hier de dupe van bent. Hopelijk heeft u met deze uitleg iets meer begrip voor de situatie.

MijnIJzerwaren.nl

Amateurisme ten top. Deze mensen hebben 0 verstand van hetgeen ze verkopen. Een insteekslot besteld via de website. Tot 3x toe een verkeerd slot ontvangen (2x verkeerde draairichting, laatste keer...

Beste,

Allereerst excuses voor het ongemak! Als het goed is heeft u ondertussen het juiste slot ontvangen.

Helaas zijn er menselijke fouten gemaakt betreft de draairichting. En toen dat gelukt was, is per abuis een slot van het verkeerde materiaal opgestuurd.

Aangezien u op drie plekken een review heeft achter gelaten, willen we toch reageren om hopelijk iets van het negatieve gevoel weg te kunnen nemen.

Nogmaals excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip.