21 juni twee jaloezieen besteld. Nu 18 juli nog maar een jaloezie ontvangen . Erg jammer dat ze niet gelijk geleverd konden worden. Zijn nog aan het wachtte !!!!

Reactie Mijnhoutenjaloezieen.nl:

Onze oprechte excuses dat de levertijd langer is dan gebruikelijk en dat dit niet gemeld is. Het klopt wel dat u de producten niet gezamenlijk geleverd kreeg, dit omdat u twee verschillende soorten... Onze oprechte excuses dat de levertijd langer is dan gebruikelijk en dat dit niet gemeld is. Het klopt wel dat u de producten niet gezamenlijk geleverd kreeg, dit omdat u twee verschillende soorten producten heeft besteld. Dit geven wij ook aan in de bestelbon. Ik zie dat de missende jaloezie morgen bij u geleverd wordt, vanavond zal u nog een mail krijgen met het verwachte tijdstip dat de transportdienst langs komt. Wij hopen dat de producten naar wens zullen zijn en zou u nog vragen of opmerkingen hebben horen wij dit graag! Wij hopen dat de producten naar wens zullen zijn en

Werner

Mooie producten en goed geholpen in de showroom

alles wordt duidelijk vermeld, prettige verkopers - niet opdringerig - , producten mooi, zien er sterk uit.

Reactie Mijnhoutenjaloezieen.nl:

Hartelijk dank voor uw positieve review Werner, wij waarderen dit zeer! Nog veel plezier van uw raamdecoratie toegewenst.

Super, twee afdekplaatjes aan de boven zijde waren 1 cm te lang, maar dat is beter dan te kort:)

Super en snel geregeld, goedverpakt en verzonden

ronald

Goede service en kwaliteitsproduct

Marianne

Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn goed. De levering is snel en ruim binnen de gestelde termijn.

Jaloezieën zijn perfect op maat gemaakt en mooi afgewerkt.

D.sijm

Uitstekend

Duidelijke website en handige manier van bestellen. Materiaal goed verpakt verstuurd.

Sandra stevens

Super bedrijf,ik ben zeer tevreden.wij hebben inmiddels al 2 keer hele mooie blinds besteld.

Goede communicatie,netjes verpakt,en prachtige blinds

Goede ervaring, de jalouzieen zien er mooi uit! Het is wel een dik pakket, dit had ik niet zien aankomen. Misschien is het een goed idee om aan te geven hoe dik het pakket wordt in verhouding tot de... Goede ervaring, de jalouzieen zien er mooi uit! Het is wel een dik pakket, dit had ik niet zien aankomen. Misschien is het een goed idee om aan te geven hoe dik het pakket wordt in verhouding tot de hoogte van het raam?

Snelle levering, mooi product!

Reactie Mijnhoutenjaloezieen.nl:

Bedankt voor uw feedback, en fijn om te horen dat de jaloezieën naar wens zijn. Het is inderdaad zo dat Houten Jaloezieën een pakkethoogte hebben. Deze zijn per product aangegeven onder het... Bedankt voor uw feedback, en fijn om te horen dat de jaloezieën naar wens zijn. Het is inderdaad zo dat Houten Jaloezieën een pakkethoogte hebben. Deze zijn per product aangegeven onder het kopje technische specificaties. Met vriendelijke groet, Team Joe Benelli

Mijn ervaring is prima