Evert

Goede communicatie en duidelijke website.

Goede prijs-kwaliteit verhouding en snelle levering

De bamboe jaloezieën hangen prachtig! Goed advies gekregen in de showroom en telefonisch. Ik ben zeer tevreden!

Dermagique

Heel fijn! Supersnelle levering, binnen 5 werkdagen waren ze klaar.

Goede communicatie over de status van de levering

Ben Kok

Ben teleurgesteld in dit bedrijf.
Ben teleurgesteld in dit bedrijf.
Heb een donkergrijze jaloezie besteld en krijg een muisgrijze geleverd, heb foto's hiervan opgestuurd en er wordt beslist dat er een nieuwe gestuurd moet worden omdat er een fout in de fabriek is gemaakt, echter krijgen we weer dezelfde kleur geleverd.
Dit is volgens hun standaard donkergrijs terwijl het plaatje op het scherm een heel andere kleur laat zien.
We hebben hierop gewezen maar ongelijk gekregen dus er moet betaald worden. Prima is gewoon het laatste wat bij jullie besteld gaat worden maar om nu, terwijl we hier correspondentie over hebben, meteen herinnerkosten in rekening te brengen vind ik niet netjes.

Reactie Mijnhoutenjaloezieen.nl:

Beste Ben, Wat spijtig om te lezen dat u teleurgesteld bent in onze service. Op een foto kan een kleur helaas altijd anders overkomen, daarom geven wij bij het bestelproces ook aan dat de kleuren... Beste Ben, Wat spijtig om te lezen dat u teleurgesteld bent in onze service. Op een foto kan een kleur helaas altijd anders overkomen, daarom geven wij bij het bestelproces ook aan dat de kleuren kunnen afwijken en u gratis kleurstalen kan aanvragen om het materiaal en de kleur te kunnen zien. Uiteraard had u geen herinneringskosten mogen ontvangen, helaas wisten wij hier niet van af. Ik heb direct contact opgenomen met Afterpay om dit recht te trekken en die kosten zullen terug geboekt worden. Onze excuses voor het ongemak.

Goede webshop, overzichtelijk,
Netjes geïnformeerd en op de hoogte gehouden via de mail.
Goed verpakt geleverd en simpel op te hangen

Zeer eenvoudig bestelproces en binnen de aangegeven termijn geleverd!
TOP!

d. de leeuw

Snelle levering en goede kwaliteit

Jonathan

Niet heel erg tevreden er zaten krassen op en een deuk in de bovenkant

Reactie Mijnhoutenjaloezieen.nl:

Wat spijtig om te lezen dat de jaloezie niet naar behoren geleverd is, helaas hebben wij hier geen melding over ontvangen. Schade op het product valt onder garantie, graag ontvangen wij een foto,... Wat spijtig om te lezen dat de jaloezie niet naar behoren geleverd is, helaas hebben wij hier geen melding over ontvangen. Schade op het product valt onder garantie, graag ontvangen wij een foto, ordernummer en afmeting van u zodat wij het probleem kunnen oplossen. Alvast dank voor uw reactie! Met vriendelijke groet, Team Joe Benelli.

E. Moreels

Ik ben zeer tevreden. De jaloezieën zijn prima op maat geleverd en ik hoop dat ze lang mee gaan.

Makkelijk te bestellen en een snelle levering.

Marta

Zelden zo blij geweest met een bedrijf! Joe Benelli home & living belde zelfs met de vraag of alles naar wens was nadat wij de bestelling geleverd hadden gekregen. Dan verdien wat mij betreft een... Zelden zo blij geweest met een bedrijf! Joe Benelli home & living belde zelfs met de vraag of alles naar wens was nadat wij de bestelling geleverd hadden gekregen. Dan verdien wat mij betreft een dikke 10 als webshop! De Abachi jaloezieën hangen prachtig!