H.Schaaf

Goede informatie, snelle levering welke je stap voor stap kunt volgen. Een onvolkomenheid wordt na melding direct en naar tevredenheid opgelost.

Fam Chris Fiddelaers

Over de bestelling van U zijn we 100% tevreden. We hebben in uw showroom alles uitgezocht en zijn goed geadviseerd.

Colinda

Zeer mooie jaloezieeen

Goede kwaliteit

Annette

Prima ervaring

Goede kwaliteit, tegen de redelijke prijs. Snelle levering, ruim binnen de tijd die zij vooraf hadden aangegeven.

Familie van Putten

Rol gordijnen

Prima levering, alles klopt. Mooie jalouzieën. 1 jalouzie was een vrij korte voor een kleiner raam. De bediening om deze open en dicht te draaien had wat ons betreft wat langer mogen zijn zodat we... Prima levering, alles klopt. Mooie jalouzieën. 1 jalouzie was een vrij korte voor een kleiner raam. De bediening om deze open en dicht te draaien had wat ons betreft wat langer mogen zijn zodat we er beter bij kunnen.

Juiste en snelle levering, mooie kwaliteit.

Schmitz

Fijn geholpen en geleverd

Wat ze zeggen doen ze

Bea van de Zandschulp

Mooie jaloezien. Jammer dat op de website de kleur niet helemaal goed te zien is.

Reactie Mijnhoutenjaloezieen.nl:

Bedankt voor uw review Bea. Het is lastig de kleuren zo goed mogelijk op een scherm over te laten komen, daarom bieden wij ook gratis kleurstalen aan! Bij het bestelproces geven wij dit ook aan bij... Bedankt voor uw review Bea. Het is lastig de kleuren zo goed mogelijk op een scherm over te laten komen, daarom bieden wij ook gratis kleurstalen aan! Bij het bestelproces geven wij dit ook aan bij de stap "kleuren".
Nog veel plezier van uw raamdecoratie toegewenst.

Heel goed

Mooi product, laagste prijs