E j verschoor

Mooie raamdecoratie voor een goede prijs

Well made blind

Mooi, makkelijk op te hangen, goeie service, duidelijke levertijd, prettig telefonisch contact

Jalouzie voldoet prima. De rem is een beetje losjes maar de jaloezie hangt standaard bij ons naar beneden en we gebruiken alleen het draaimechanisme van de lamellen.

Reactie Mijnhoutenjaloezieen.nl:

Hartelijk dank voor uw positieve review en feedback, dit zullen wij zeker meenemen. Uiteraard moet de rem wel goed werken, zou u hier over twijfelen kan u hier altijd contact met ons over op... Hartelijk dank voor uw positieve review en feedback, dit zullen wij zeker meenemen. Uiteraard moet de rem wel goed werken, zou u hier over twijfelen kan u hier altijd contact met ons over op nemen! Nog veel plezier van uw raamdecoratie toegewenst.

2 x jalouzien gekocht de eerste was wel mooier afgewerkt dan de tweede, maar een prima product voor een goede prijs.

Frans Nijman

Uitstekende kwaliteit tegen een eerlijke prijs

Marianne

Hele snelle levering, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

Meta

Snelle levering.

Ik had de jaloezieën besteld en wilde deze graag hebben gelijk met de oplevering van mijn huis. De jaloezieën waren heel snel binnen. Binnen 2 weken na de bestelling. Dus ruim op tijd.
De jaloezieën zijn prachtig. Goede kwaliteit. Ik ben heel erg tevreden.

André Overing

Uitstekende kwaliteit van de producten en een zeer snelle levering. Telefonisch vlot geholpen door vriendelijk mensen die problemen snel oploste.

Zeer snelle levering, uitstekende kwaliteit.

Saskia

Zijn erg blij met onze jaloezieën. Staan mooi. Goede kwaliteit.