Jalouzie voldoet prima. De rem is een beetje losjes maar de jaloezie hangt standaard bij ons naar beneden en we gebruiken alleen het draaimechanisme van de lamellen.

Reactie Mijnhoutenjaloezieen.nl:

Hartelijk dank voor uw positieve review en feedback, dit zullen wij zeker meenemen. Uiteraard moet de rem wel goed werken, zou u hier over twijfelen kan u hier altijd contact met ons over op nemen!

Nog veel plezier van uw raamdecoratie toegewenst.

2 x jalouzien gekocht de eerste was wel mooier afgewerkt dan de tweede, maar een prima product voor een goede prijs.

Frans Nijman

Uitstekende kwaliteit tegen een eerlijke prijs

Marianne

Hele snelle levering, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

Meta

Snelle levering.

Ik had de jaloezieën besteld en wilde deze graag hebben gelijk met de oplevering van mijn huis. De jaloezieën waren heel snel binnen. Binnen 2 weken na de bestelling. Dus ruim op tijd.
De jaloezieën zijn prachtig. Goede kwaliteit. Ik ben heel erg tevreden.

André Overing

Uitstekende kwaliteit van de producten en een zeer snelle levering. Telefonisch vlot geholpen door vriendelijk mensen die problemen snel oploste.

Zeer snelle levering, uitstekende kwaliteit.

Saskia

Zijn erg blij met onze jaloezieën. Staan mooi. Goede kwaliteit.

Alles wat ik nog nodig heb voor mijn Raamdecoratie bestel ik bij jullie
Super blij met mijn luxaflex

Ik ben super blij met mijn houten jaloezieën. Ze hangen supermooi! En waren binnen een week geleverd.

Als heel betrouwbaar. En de jaloezieën zijn nog mooier als verwacht. We hebben ze goed opgemeten en met een halve cm. ruimte aan beide kanten hangen ze er heel strak in. Prachtig.

Ze hebben goede informatie gegeven. Ik mistte een logo plaatje op één sierlijkst, deze werd gelijk toegestuurd.
Prima service en vriendelijk contact.