De bestelling was wat lastig te volgen, had geen bevestiging gezien, en de bezorger kwam dus onverwacht toen ik niet thuis was, moest toen weer een nieuwe afspraak maken.

Uitgebreide collectie,

Weijers

Prima service

Reactie Mijnhoutenjaloezieen.nl:

Hartelijk dank voor uw positieve review, dit waarderen wij zeer. Nog veel plezier van uw raamdecoratie toegewenst!

Prima op tijd geleverd. Voldoet aan verwachting, goed op maat gemaakt. Alleen zat er in de bovenste rand een flinke deuk.
Maar door de afdeklat was dat gelukkig niet te zien na het ophangen.

Vlotte levering. Fijn dat ook een langere breedte mogelijk is.

Reactie Mijnhoutenjaloezieen.nl:

Bedankt voor uw bericht. Een gedeukte bak is niet de bedoeling en graag hebben wij hier contact over met u! Zou u een foto kunnen mailen samen met uw ordernummer, dan lossen wij dit zo snel mogelijk op.

Alvast dank voor uw reactie.

Team Joe Benelli.

Robert van Vuuren

Helaas dit keer een slechte. Kleur van draden fout, foute houten eind stukken. Niet echt super zeg maar.

Beste Robert,

Helaas kan ik hier geen melding van vinden bij uw order. Wanneer een product niet naar behoren is geleverd ontvangen wij hier graag per mail een foto van samen met het ordernummer, dan lossen wij dit zo snel mogelijk op!

Alvast dank voor uw reactie.

Team Joe Benelli Home & Living.

Klaas van Dalsem

We hebben en nieuw kozijn laten plaatsen en wilde toen ook nieuwe jaloezieen. Op internet kwamen we jullie tegen. 4 kleurstalen besteld,binnen 3 dagen geleverd. Daarop 3 jaloezieen besteld, deze...

Reactie Mijnhoutenjaloezieen.nl:

Hartelijk dank voor uw positieve review Klaas, dit waarderen wij zeer. Nog veel plezier van uw raamdecoratie toegewenst!

Liesbeth de muyt

Super service en prachtig resultaat!

Sonnetj

Super....besteld online en keurig en snel geleverd.

De meetinstructie en het invulformulier bij het opgevraagde sample/ proefexemplaar

Enorm tevreden over de geleverde houten jaloezieën. Ze werden erg snel geleverd, goede kwaliteit, makkelijk om op te hangen en ze zijn prachtig. 100% tevreden!

Anita Otterspeer

Snelle levering. Alles netjes afgeleverd. Mooie jaloezieën. Goede ophang systeem. Alleen jammer dat er geen schroeven bij zitten. Geen probleem, maar dat verwacht je niet.

Zie hierboven.

Leon

Wij zijn uitermate tevreden over de snelle levering binnen 2 weken zoals op de site vermeld staat.

Reactie Mijnhoutenjaloezieen.nl:

Hartelijk dank voor uw positieve review Leon, dit waarderen wij zeer. Nog veel plezier van uw raamdecoratie toegewenst!