Top! Kwaliteit en snelle service.

Snelle levering, eenvoudig te bestellen.

Rob M

Over het bedrijf niets anders dan lof. Ik heb gevraagd krijgen en uiteindelijk was alles in orde. Over de levering echter ben ik absoluut niet tevreden!! Show op een dag geleverd worden om 1600 uur...

Ik heb de producten gekregen die ik besteld heb

Anita Otterspeer

Snelle levering. Voor de budget prijs moeie jaloezieen.

Reactie Mijnhoutenjaloezieen.nl:

Hartelijk dank voor uw positieve review Anita, dit waarderen wij zeer. Nog veel plezier van uw raamdecoratie toegewenst

PietjePuck

Ik heb de door mij bestelde aluminium raam jaloezien binnen de voorspelde tijd netjes en perfect op maat binnen gekregen dus ik bestel hier zeker weer en raad dit bedrijf te zeerste aan.

Reactie Mijnhoutenjaloezieen.nl:

Hartelijk dank voor uw positieve review, dit waarderen wij zeer. Nog veel plezier van uw raamdecoratie toegewenst!

Jenny

Mooie kleur! Handig systeem makkelijk te monteren. En staat super mooi!

Reactie Mijnhoutenjaloezieen.nl:

Hartelijk dank voor uw positieve review Jenny, dit waarderen wij zeer. Nog veel plezier van uw raamdecoratie toegewenst!

Marian Laan

Goede ervaringen

Mooi product, goede kwaliteit, nette levering.

Reactie Mijnhoutenjaloezieen.nl:

Prachtig jaloezie ontvangen snel geleverd
Ik ben heel tevreden

Yvonne

Super mooie jaloezieen

Hele goede service

De bestelling was wat lastig te volgen, had geen bevestiging gezien, en de bezorger kwam dus onverwacht toen ik niet thuis was, moest toen weer een nieuwe afspraak maken.

Uitgebreide collectie,