J. A. Arnold

Zeer goede ervaring. Alles netjes geregeld. Top.

Duidelijk advies

Reactie Mijnhoutenjaloezieen.nl:

Bedankt voor uw positieve review. Veel plezier van de raamdecoratie gewenst.

PP van der Houven

Redelijk, er waren problemen met de website, telefonisch is het opgelost en dat zou bevestigd worden wat niet is gebeurd. Uiteindelijk is alles op tijd geleverd. Voor een jaloezie van 2 meter die... Redelijk, er waren problemen met de website, telefonisch is het opgelost en dat zou bevestigd worden wat niet is gebeurd. Uiteindelijk is alles op tijd geleverd. Voor een jaloezie van 2 meter die ook nog eens ± een meter boven de grond hangt wordt er wel een zeer korte stok geleverd, waarin een breuk zit (weer gelijmd) op het topje. Ook de hijskoorden zijn aan de korte kant.

er wordt op tijd geleverd, het product is goed

Reactie Mijnhoutenjaloezieen.nl:

Beste P van der Houven,
Beste P van der Houven,
Wat vervelend dat deze gebroken geleverd is aan u. Helaas kunnen wij in ons systeem geen gegevens of melding hier over terug vinden. Zou u dit alsnog naar onze info mail : info@joebenelli.nl kunnen e-mailen zodat we dit netjes voor u kunnen oplossen.
Team Joe Benelli

Mary

Besteld en binnen de leveringstermijn geleverd.

Zo komen hun afspraken na en leveren top kwaliteit.

M

Duidelijk goede kwaliteit . Bezorging op tijd

Gewoon zo door gaat

Janssen

Duidelijke site, alles goed aan gegeven

Duidelijk, extra’s te bestellen, levertijd rond 14 dagen. En de opgegeven breedte klopt precies met wat besteld is!

H. Stelten

Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen. Levertijd en bezorgen keurig geregeld.
Moet de producten nog uitpakken en ophangen, maar alle vetrouwen.

Netjes geadviseerd, attente verkoper.

Brefeld

Positief!

Juiste informatie via de mail.
Levering op tijd.

snijder

Prima product

perfect op maat

Dirk Filius

Zeer goed .!!!

Snelle levering ,mooi product en goede maatvoering

Voorbijm.v

Mooie jaloezieën, prima levertijd, op maat gemaakt en duidelijke instructies vooraf. We zijn er erg blij mee!

Goede instructies en prima kwaliteit