9.5/10

Ik vond het een prettige ervaring. Werd goed en snel geholpen.

Positieve ervaring, bij vragen krijg je snel een reactie en de order en afhandeling was allemaal heel netjes.

Heel netjes afgehandeld. Ook de mail berichten voor de ontvangst en afhandeling van de order.

Goed en snel

Goed klanten service.

Het contact verliep goed, de vragen werden gelijk en duidelijk via de mail beantwoord. Komt over als een eerlijk en betrouwbaar bedrijf, dit gevoel was me constant bijgebleven.

Als ik vragen had, dan werden deze zo snel mogelijk beantwoord. Hierdoor wist ik precies waar ik aan toe was en kon ik mijn levering goed afhandelen. Bij een verzending stonden de stappen duidelijk op de site uitgelegd.

Geen verbeterpunten.

jer

2 spellen opgestuurd. Dacht in eerste instantie dat ik verkeerd gefrankeerd had en het niet aan zou komen. Na ongeveer een week bericht gekregen dat het toch goed was ontvangen en direct mijn geld...

Iets minder verwachtingen scheppen betreft verwerkingssnelheid wellicht.

Snelle afhandeling

Transparante werkwijze en snelle afhandeling. Doet wat het belooft.

Snelheid
Transparant
Vriendelijke toon

Inkoopprijs van sommige games is zo laag dat de verkoper meer geld kwijt is aan versturen dan dat het iets oplevert. Tip: schrap games met een inkoopprijs onder de 70 cent uit de lijst.

Van der Meijden

Prettige communicatie snelle afhandeling

Snelle communicatie

Nee alles is goed verlopen

Dylan van de Wal

Ik wilde een groot aantal van mijn games verkopen en kwam dankzij de best simpele naam op de site terecht. Ik kon de meeste games aanklikken die ik had en deze werden gelijk in het mandje gedaan. Ik...

Goed overzicht van selecteerbare games, snelle login en goed gebruikersgemak.

Misschien een extra overzicht van speciale edities van games en PSP games (ligt aan of hier animo voor is uiteraard). Een directe link naar Post.nl om te frankeren, heb dit zelf gedaan omdat ik deze niet kon vinden via een link op de site.

Rolf Lindenbergh

Perfect. zeer snelle reacties en een vlot verloop van de verkoop.

vlot verloop van de verkoop en snelle reacties op emails.

site is hier en daar onoverzichtelijk maar valt mee te werken.