Assortiment
Winkeluitstraling
Deskundig advies
Bezorging

Rozemarijn Klifman

Na een zeer vakkundig en meedenkend advies enkele weken een prachtige bank gekocht. Vandaag bezorgd wat enige voeten in aarde had vanwege de locatie. Maar het is gelukt!!!! Fantastisch!! Na een zeer vakkundig en meedenkend advies enkele weken een prachtige bank gekocht. Vandaag bezorgd wat enige voeten in aarde had vanwege de locatie. Maar het is gelukt!!!! Fantastisch!!
Voorbeeld van net zolang doorgaan tot het lukt. Dank en nu lekker “bankhangen”
Groet,
Rozemarijn Klifman

Meedenken en kijken wat mogelijk is

Eerst ff de bezorgers bij de locatie laten kijken

Marieke den Braber

Na een scheiding moest ik opnieuw beginnen in een nieuw huis. Alice de Groot luisterde naar me en begreep precies wat ik nodig had. Een fijn huis met een warme en gezellige inrichting. Ik was best... Na een scheiding moest ik opnieuw beginnen in een nieuw huis. Alice de Groot luisterde naar me en begreep precies wat ik nodig had. Een fijn huis met een warme en gezellige inrichting. Ik was best onzeker. Maar Alice heeft me zo goed geholpen. Het is prachtig geworden. Ik geniet elke dag van de mooie meubels. Alice heeft me fantastisch geholpen met mijn nieuwe start!! Ik ben haar ontzettend dankbaar voor haar advies en luisterend oor. Ze begreep precies wat ik nodig had.

Goed advies. En elke keer werd er weer de tijd voor me genomen.

Heb ik niet

M. P.

Top bedrijf. De verkoopster was uitermate vriendelijk, niet opdringerig of zo, maar dacht gewoon heel goed met mij mee.
Ook heeft zij letterlijk alle tijd voor mij genomen om mij zo goed...
Ook heeft zij letterlijk alle tijd voor mij genomen om mij zo goed mogelijk te helpen. Chapeau voor haar, en dus uiteraard ook voor het bedrijf.

Uitmuntende hulp bij het kiezen van je aankopen. Ze denken echt met je mee.

Geen verbeterpunten.

Van Esveld

Op en top service met een glimlach

Geduld, servicegericht, flexibel

de Ruijgt

Vandaag is ons dressoir bezorgt, door dhr van Schalkwijk en Dhr Ronald. Wat een professionele bezorging en rust stralen deze mannen uit.

Het klant contact door zowel verkoopmedewerksters en bezorg medewerkers zijn zeer klantvriendelijk.

Alleen maar lof

bakker

In de winkel bijzettafeltjes uitgezocht. Tafeltjes in doos uit magazijn meegekregen. Bij thuiskomst zijn tafeltjes beschadigd. Gebeld en ik hoorde volgende dag dat de tafeltjes niet meer leverbaar... In de winkel bijzettafeltjes uitgezocht. Tafeltjes in doos uit magazijn meegekregen. Bij thuiskomst zijn tafeltjes beschadigd. Gebeld en ik hoorde volgende dag dat de tafeltjes niet meer leverbaar zijn. Ik moet de tafeltjes binnen 7 dagen (oké als coulance 8 dagen) terugbrengen om mijn geld terug te krijgen. Wat nou wanneer je speciaal voor deze winkel een uur moet rijden? Je krijgt een product waarvan je achteraf hoort dat het een kwetsbaar blad heeft dat vaak beschadigd is. Wanneer Middelman Wonen daarmee bekend is dan controleer je de tafeltjes voordat je deze meegeeft aan de klant.
Wellicht kunnen ze de tafeltjes op de route op komen halen?
kwaliteit en advies staan voorop

Middelman wonen is al 90 jaar een begrip in Soest en omstreken. Kwaliteit en advies staan voorop. Daarom zijn onze meubelen zorgvuldig geselecteerd op materiaal, comfort, design en hebben een authentiek karakter

wordt wel teruggebeld

service

Flinterman

Mooie winkel , vriendelijk personeel

Advies en assortiment

Mirjam van Viegen

Wat een super bedrijf! Stoel was niet helemaal goed, dus een nieuwe geleverd keurig afgeleverd. Ik ben zeer deskundig en vriendelijk geholpen. Top!!

Snelle en goed communicatie

Niet

Saskia

Deskundige en zeer snelle levering

Snelheid en komen afspraak na

Alles was goed

Goed advies, persoonlijk contact en veel keuze

Goed persoonlijk advies

In eerste instantie werd gezegd dat wat we wilden niet kon, maar na enig aandringen kwam de verkoper toch met een mooie creatieve oplossing.